Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ فردا(شنبه) با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در پی پیروزی‌های اخیر ورزشکاران ایران در رقابت‌های بین‌المللی، قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، صبح شنبه ۲۷ شهریورماه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

پیش از این و در پایان برگزاری این مسابقات، رهبر انقلاب اسلامی در پیام‌های جداگانه، عناوین به دست آمده از سوی ورزشکاران کشورمان را که باعث شادی دل مردم شده بود، به آنان تبریک گفته بودند.

کاروان المپیک ایران در المپیک توکیو ۲۰۲۰، موفق به کسب هفت مدال (سه طلا، دو نقره، دو برنز) و رتبه بیست و هفتم شده بود.

همچنین قهرمانان پارالمپیکی ایران نیز که به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان «کاروان سردار دل‌ها» در مسابقات توکیو شرکت کرده بودند، با کسب ۲۴ مدال (۱۲ طلا، ۱۱ نقره، یک برنز) و رتبه سیزدهم، بهترین نتیجه تاریخ ورزش جانبازان و معلولین ایران در ادوار پارالمپیک را از آن خود کردند.

منبع: مهر

کد خبر 522732

منبع: ایمنا

کلیدواژه: المپیک 2020 پارالمپیک 2020 توکیو المپيک 2020 توکيو پاراالمپیک ۲۰۲۰ پارالمپیک 2020 جدول توزیع مدال المپیک 2020 توکیو رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ۲۰۲۰ ایران ایران در پاراالمپیک 2020 تعداد رشته های المپیک 2020 رشته های پارالمپیک ۲۰۲۰ پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند

عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در برنامه برمودا حاضر شد و به سوالاتی درباره فعالیت‌های پژوهشگاه پاسخ داد. شاهوردی درباره توانایی‌های متخصصان کشورمان برای تولید اعضای بدن انسان صحبت و توصیه‌ای را که رهبر معظم انقلاب برای کار در عرصه مهندسی بافت داشتند، بیان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران