Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سمساری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،  مجموع افراد بیمه شده سازمان تامین اجتماعی در آذربایجان شرقی را یک میلیون و ۷۹۲ هزار و ۶۱۵ نفر اعلام کرد که از این تعداد بیش از ۴۱۰ هزار نفر را بیمه شدگان اجباری تشکیل می دهند و از مجموع بیمه شدگان استان یک میلیون و ۹۱ هزار و ۹۳۷ نفر را بیمه شدگان تبعی و ۷۰۰ هزار و ۶۷۸ نفر را بیمه شدگان اصلی شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمساری اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارهای موجود رسته های حرف و مشاغل آزاد، رانندگان، کارگران ساختمانی، قالی بافان و اختیاری دارای بیشترین تعداد بیمه شده در سازمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی بوده  و زنبورداران، خادمین مساجد و باربران نیز دارای پایین ترین تعداد بیمه شده هستند.

وی مجموع افراد تحت پوشش تامین اجتماعی آذربایجان شرقی را دو میلیون ۱۵۰ هزار و ۶۰۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از مجموع بیمه شدگان اصلی آذربایجان شرقی ۸۳ درصد را آقایان و ۱۷ درصد را بانوان تشکیل می دهد.

سمساری تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی آذربایجان شرقی را  ۳۵۷ هزار و ۹۹۱ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۸۸ درصد را آقایان و ۱۲ درصد را بانوان تشکیل می دهند و ۲۱۳ هزار و ۹۷۴ نفر را مستمری بگیران اصلی و ۱۴۴ هزار و ۱ نفر را مستمری بگیران فرعی شامل می شود.

وی از ثبت تعداد ۱۲۸ هزار و ۱۴۵ لیست اینترنتی در سامانه  تامین اجتماعی آذربایجان شرقی طی شهریور ماه جاری خبر داد و گفت: در همین مدت یکهزار و ۱۷۰ فقره  کمک هزینه کفن و دفن، دو هزار و ۴۸۸ مورد کمک هزینه بارداری، یک هزار و ۳۰۰ فقره کمک هزینه ازدواج و تعداد ۷ مورد هزینه نقص عضو به بیمه شدگان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی پرداخت شده است.

سمساری ارایه ۱۷ مورد هزینه سفر، ۱۰۰ هزار و ۳۵ مورد هزینه ایام بیماری و ۱۰ هزار و ۹۳۳ فقره هزینه اروتز و پروتز را از دیگر اقدامات تامین اجتماعی آذربایجان شرقی طی ماه جاری اعلام کرد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی اتباع خارجی اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی اتباع خارجی سازمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی اتباع خارجی اختصاصی ایرنا تامین اجتماعی آذربایجان شرقی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعادتی از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش که با هدف جذب مربیان امور تربیتی، مربی تربیت بدنی و مشاوران در آذربایجان شرقی  بازدید کرد و گفت:این آزمون صبح امروز با شرکت ۱۹ هزار و ۲۱۸ داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۱۴۶۳۰ نفر  خانم و ۴۵۸۸ نفر آقایان بودند که در ۲۲ حوزه آزمونی توسط جهاددانشگاهی به رقابت پرداختند.

سعادتی گفت: ۱۱۶۹ نفر به عنوان عوامل کیفیت بخشی جذب دستگاه تعلیم و تربیت خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: از این تعداد ۴۴۴ نفر به عنوان مربی امور تربیتی ۴۱۳ نفر به عنوان مشاور و مربی امور تربیتی و ۲۴۴ نفر به عنوان مربی تربیت بدنی و ۶۸ نفر به عنوان مشاور به کار گرفته خواهند شد.

همچنین تعداد آموزگاران معرفی شده به مرحله ارزیابی تکمیلی ۲۳۲۴ نفر می‌باشد که ارزیابی تکمیلی این افراد نیز از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست