Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:42:33 GMT

دختر جنجالی هندبال لژیونر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۰۰۱۳

هندبالیست فصل گذشته باشگاه سپاهان خبر از امضای قرارداد با یک باشگاه ترکیه‌ای داد.

به گزارش "ورزش سه" راضیه جانباز یکی از ملی‌پوشان برجسته هندبال زنان ایران به شمار می‌آید که در ماه‌های گذشته با حمایت از پرسپولیس، در شرایطی که با باشگاه سپاهان اصفهان قرارداد داشت و برای این تیم در لیگ برتر هندبال زنان به میدان می‌رفت، جنجال‌آفرین شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانباز که حدود 10 سال است که عضو تیم ملی هندبال زنان ایران به شمار می‌آید، سه دوره در مسابقات قهرمانی آسیا همراه تیم ملی بوده و در سال 2018 عنوان برترین گلزن تیم ملی را به دست آورد.

 

او حالا در آستانه سی‌سالگی خبر از یک انتقال مهم داد و در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد که او در قامت اولین لژیونر هندبال زنان ایران که در لیگ حرفه‌ای قرار است توپ بزند، تصمیم به جدایی از سپاهان گرفته است.

 

راضیه جانباز بدون آن‌که اسم تیم بعدی خود را اعلام کند، مقصدش را لیگ برتر هندبال زنان ترکیه اعلام کرده و گفته می‌خواهد در سطح اول لیگ هندبال ترکیه بدرخشد و هم‌چنین همراه این تیم تجربه صعود به لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

هندبال بانوان هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال بانوان هندبال هندبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • (ویدئو) مرد آمریکایی به کمک دختر ترکیه‌ای مسلمان شد
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه