Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، با وجود اینکه روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که خانه کشتی همدان به نام مرحوم "میرابیان" نام‌گذاری خواهد شد، گفت: خانه کشتی از قبل به نام شهدا نام‌گذاری شده و ما اطلاع نداشتیم بنابراین تصمیم گرفتیم مکان دیگری را به نام مرحوم "میرابیان" نام‌گذاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سیفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند نفر از پیشکسوتان کشتی به دلیل کسوت و بزرگواری مرحوم "میرابیان" پیشنهاد دادند که مکانی به نام ایشان در همدان نام‌گذاری شود.

سیفی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور پیشکسوتان کشتی استان برگزار شد تصمیم گرفتیم که خانه کشتی همدان را به نام مرحوم" میرابیان" نام‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: خانه کشتی همدان از قبل به نام شهدا نام‌گذاری شده بود اما چون تابلو نداشت اطلاعی از این نام‌گذاری نداشتیم و بعداً متوجه شدیم امکان تغییر نام خانه کشتی وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، با توجه به زحماتی که مرحوم "میرابیان" برای کشتی کشیدند تصمیم گرفتیم سالن دیگری را برای این نام‌گذاری در نظر بگیریم اما به دلیل پروسه طولانی کاری، امکان این نام‌گذاری تا روز سالگرد درگذشت ایشان در ۵ مهرماه، وجود ندارد.

سیفی ادامه داد: ما به تنهایی نمی‌توانیم برای نام‌گذاری مکانی تصمیم بگیرم و باید نظر سایر دستگاه‌های مرتبط را نیز جویا شویم بنابراین باید جلساتی برای نام‌گذاری مکانی به نام مرحوم "میرابیان" برگزار کنیم چون نیازمند خرد جمعی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نام‌گذاری مکانی به نام مرحوم "میرابیان" در اولویت کارهای ما قرار دارد و  به صورت قطعی بنده قول می‌دهم مکانی به اسم ایشان در همدان نام‌گذاری شود اما این نام‌گذاری برای سالگرد درگذشت ایشان، انجام نخواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان  در رابطه با این نام‌گذاری اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: تا الان ما به جلسه نام‌گذاری دعوت نشدیم اما چون نام سالن به اسم شهداست ممکن است امکان تغییر آن وجود نداشته باشد.

حجت‌الاسلام ناصر صفری افلاکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ضوابطی در کمیته نام‌گذاری وجود دارد و امکان تغییر نام یک مکان، به راحتی امکان پذیر نیست.

افلاکی تصریح کرد: ممکن است ضوابطی وجود داشته باشد که چون نام خانه کشتی همدان به نام شهداست امکان تغییر نام آن وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کشتی خانه کشتی خانه کشتی همدان نام گذاری نام مرحوم امکان تغییر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، سامانه مکان یابی (جی پی اس) در مناطق مختلفی از فلسطین اشغالی دچار مشکل شده و بسیاری از فعالیت‌ها را به همراه خود مختل کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین استحمله سایبری به اداره توزیع برق اسرائیل (IEC)چرا حمله سایبری به واحد 8200 اسرائیل مهم است؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • گور‌های جمعی، مکان‌هایی که ابعاد نقض حقوق شهدای غزه را افشا می‌کند
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز