Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:47:05 GMT

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ساوه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۹۰۰

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ساوه

به گزارش خبرنگارمهر، حجت اله دستجانی ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس گفت: با شعار محوری «ما مقتدریم» ۲۰۰ برنامه در قالب‌های مختلف فرهنگی، خدمات اجتماعی، ورزشی و جهادی با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: دشمنان به دنبال خفه کردن طفل نوپای انقلاب اسلامی هستند وقتی با ترورها نتوانستند به هدف خود برسند در سال ۱۳۵۷ توسط صدام به کشور حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: از زمانی که امام راحل فرمودند ما می‌توانیم با ایمان به آورده‌های خود و اراده در رسیدن به هدف موفق باشیم؛ شاهد پیشرفت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی هستیم و به عنوان مثال آمریکایی که به دنبال اشغال منطقه ما بود امروز با خفت از افغانستان فرار کرد.

دستجانی در خصوص نگاه غرب به آمریکا، گفت: خود متفکران غربی معتقد هستند آمریکا در حال افول است و قدرت از غرب به شرق منتقل می‌شود، پیوستن مقتدرانه ایران به پیمان شانگهای نشان از افزایش نقش آفرینی ایران دارد، هر جا پشت ولایت فقیه بودیم پیشرفت کردیم.

فرمانده ناحیه سپاه ساوه تصریح کرد: جنگ امروز ما، جنگ ادراکی است که باید توسط رسانه‌ها خاکریزها و افق‌های این جنگ ترسیم شود.

دستجانی گفت: در جنگ شناختی و ادارکی دشمن به دنبال خالی کردن ایمان از جامعه است و شاهدیم که جریان غرب زده دنبال حاشیه کشاندن تلاش‌های دولت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: با تلاش سربازان گمنام توانستیم در سال گذشته انبار احتکار لاستیک را کشف کنیم و موجب افزایش عرضه لاستیک در بازار شویم که موجب کاهش قیمت لاستیک در بازار شد، با چنین اقداماتی می‌توان امید واقع بینانه را به جامعه تزریق کرد.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی خود مردم در مقابله با شیوع کرونا وارد میدان شدند و به کادر درمانی کمک کردند و طرح واکسیناسیون تکمیل این حرکت است که هر جا لازم باشد بسیج آماده خدمت است.

به گزارش خبرنگار مهر تجلیل از ۱۰۰ رزمند دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا، صبحگاه اقتدار نیروهای مسلح، تقدیر از سربازان نمونه، سرکشی از پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی و اعزام گروه‌های جهادی، جمع آوری توزیع هزار بسته کمک مومنانه توسط خیرین، رزمایش فرهنگی آبروی محله افتخار محله در ۴۱ محله شهدا، حضور در نماز جمعه، گشت رضویون و نمایش اقتدار، نواختن زنگ مقاومت در مدرسه، برگزاری یادواره شهدا، برپایی میز خدمت و خدمات اجتماعی، ارائه مشاوره‌های تحصیلی و حقوقی، برپایی کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، عصر شعر حماسی و تئاتر خیابانی، شیفت ایثار و فضا سازی شهری به کمک شهرداری و سایر ادارات از جمله برنامه‌های این هفته در ساوه است.

کد خبر 5308549

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس ایالات متحده امریکا شهید سلیمانی انقلاب اسلامی ایران هفته دفاع مقدس جمهوری اسلامی ویروس کرونا واکسن کرونا هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اردبیل اربعین 1400 اربعین حسینی گرگان مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان