Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا ۳ بر صفر از سد ژاپن گذشت و برای چهارمین بار قهرمان قاره کهن شد.

میلاد عبادی‌پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران که اولین تجربه کاپیتانی خود را در این مسابقات به دست آورد، بعد از پیروزی تیم ایران برابر ژاپن و کسب مقام قهرمانی گفت: بازی بسیار سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و دیدید که ست‌ها را با اختلاف کم از ژاپن می‌گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین دریافت‌کننده جام بیست‌ویکم ادامه داد: از همه مردم، مربیان و هم‌تیمی‌هایم سپاسگزارم که نشان دادند لیاقت مدال طلا را دارند.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از ۲۱ شهریور ماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا آغاز شده بود، عصر امروز (یکشنبه) با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

تیم‌های ژاپن، چین و چین تایپه نیز در مکان‌های دوم تا چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند. بیشتر بخوانید: والیبال قهرمانی آسیا| ۵ ایرانی در بین برترین‌های مسابقات/ کاظمی ارزشمندترین بازیکن شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدحسین درخشانی در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند اظهار کرد: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 748347

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا