Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ تجلیل از مدیر عامل فولاد هرمزگان در جشنواره شهید رجایی بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه ، استاندار فرماندهان ارشد نظامی و مدیران استان در محل سالن اجتماعات شرکت گاز بندرعباس برگزار شد. در این مراسم ، در کنار تجلیل از ادارات و سازمان های برتر استان، فریدون همتی استاندار هرمزگان از عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای نیل به اهداف تولید فولاد در منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده استان و از سوی دیگر ایفای نقش مطلوب مسئولیت های اجتماعی در اجرای برنامه های آموزشی، درمانی، فرهنگی  که موجب ارتقا و بهبود زیستی مردم استان هرمزگان گردیده با اهدای لوح و تندیس تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریانورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان نیز در تجلیل از این شرکت گفت: فولاد هرمزگان مجدانه، مسئولانه و دلسوزانه در کنار مسئولین و مردم بود. وی تلاش های این شرکت در راستای ارتقای سلامت استان در حوزه کرونا و کمک به ورزش استان را ستودنی دانست.

پربیننده ترین آثار مثبت الحاق دائم ایران به پیمان شانگهای / از توسعه روابط با بزرگترین قدرت های اقتصادی دنیا تا بی اثر کردن تحریم ها جولان متخلفان در بازار لوازم خانگی همه پرسی از فعالان اقتصادی برای انتخاب معاونان وزیر / ۵معاون قبلی وزارت صمت در هر یک از معاونت ها چه عملکردی داشتند؟ آزادسازی قیمت برخی محصولات تا چندماه آینده الگوی جدید وزیر صمت برای تنظیم بازار فولاد / آیا بازار فولاد تا پایان آذرماه سامان پیدا می کند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد هرمزگان فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر کیوان الوندی در دیدار با کارکنان خدمات و فضای سبز، با اشاره به زحمات و تلاش های کارگران گفت: جایگاه و اهمیت این قشر بر کسی پوشیده نیست و همواره تلاش کارگران زمینه ساز فعالیت های بیشتر است.

مدیر کل صدا و سیمای استان نظم را دیگر مولفه اصلی در صدا و سیما دانست و از کارکنان واحدهای خدماتی خواست نقش نظم و زیبا سازی فضای سبز و اداری را در برنامه‌های کاری روزانه مد نظر قرار دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد