Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد، تصمیم حزب الله در واردات سوخت از ایران، تصمیم بزرگی بود که آن را برای حفظ کرامت مردم و پایان دادن به مشکلات و ذلیل کردن آنها انجام گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی العهد نوشت: این رهبر حزب الله با حمله به مسئولین لبنانی که هیچ توجهی به حل مشکلات مردم ندارند، تاکید کرد، آنها فقط راه کسب در آمد و پول و ثروت بی حد و حصر از طریق سفارتخانه‌های خارجی را آموخته اند و در نحوه استفاده و سرمایه گذاری پول‌‌هایی که از آمریکا، اروپا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به ویژه عربستان به دستشان می‌رسد تبحر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان که در یک مراسم در بقاع سخنرانی می‌کرد افزود: مقاومت توانست جنایات، فریبکاری، خیانت و دروغ گویی‌های این عده را افشا و بر ملا کند.

او در ادامه پرسید: آیا اقدام مقاومت در واردات سوخت دولت را مجاب خواهد کرد تا کاری برای حل مشکلات مردم کرده و گاز، مازوت و گازوئیل را از هر جایی که دلش بخواهد وارد کند؟

به گفته رئیس شورای سیاسی حزب الله: ما نمی‌توانیم به ترسوهای فشل در حل مشکلات مردم تکیه کنیم از اینرو خود به یاری خدا دست به کار خواهیم شد و چه در رابطه با مازوت یا هر چیز دیگری که به زندگی مردم مربوط می‌شود مستقیما اقدام خواهیم کرد.

او افزود: بدتر از آن اینکه، وقتی سفیر آمریکا یقین حاصل کرد کشتی از ایران راه افتاده و موضوع جدی شده است، هیئتی را ارسال و اعلام کرد به دنبال تامین گاز از مصر است  و قرار است از طریق اردن به سوریه منتقل و از آنجا به لبنان منتقل ‌شود.

قدردانی نماینده سابق لبنان از ورود محموله‌های سوخت ایراندومین کاروان تانکر سوخت ارسالی ایران در راه سوریه به لبنانعطوان: رسیدن سوخت ایران به لبنان پیروزی محور مقاومت و شکست تحریم‌های آمریکاستواکنش جنبش «نجباء» به ورود سوخت به لبنان/ جمهوری اسلامی ثابت کرد که هم‌پیمانی قوی استپیام تشکر مقام لبنانی بعد از رسیدن سوخت ایران

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است