Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نه تنها استقلال در نقل و انتقالات ناکام بود بلکه شاهد برخی رفتار‌ها در دیگر تیم‌ها مثل انتشار فایل صوتی بازیکن هستیم که نشانه ضعف باشگاه در مذاکره است.

پیروز قربانی در گفت‌وگو با میزان، در مورد شکست تیم استقلال در بازی مقابل تیم الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تیم استقلال بهتر از آن چیزی بازی کرد که توقع داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این شکست هر چند قابل پیش بینی بود، ولی ناراحتمان کرد به طوری که بعد از گل دوم پسرم عصبانی شد و تلویزیون را خاموش کرد و من ادامه بازی را ندیدم. همانطور که گفتم با این حال این شکست قابل پیش بینی بود و استقلال شاید خیلی بهتر آن چیزی بازی کرد که توقع داشتیم.

وی با اشاره به این که از الهلال تیمی غیر قابل شکست ساخته بودند تصریح کرد: از تیم الهلال غولی ساخته بودیم که واقعی نبود. البته دیگر الان این حرف هامهم نیست چرا که بازی را باختیم. این ذهنیت از درون باشگاه به دیگران القا شد و در ذهن بازیکنان هم رسوخ کرد. این، اما همه دلیل شکست به الهلال نبود بلکه عوامل دیگری از جمله ناکامی در فصل نقل و انتقالات، اختلافات درون باشگاهی و بسیاری موارد دیگر که دیگر آنقدر گفتم خودم هم حوصله صحبت کردن در موردش را ندارم تاثیر منفی خود را گذاشت و استقلال حذف شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد: با همه احترامی که برای دوستان قائلم، ولی این تفکر که بازیکن به عشق پیراهن به باشگاهی بیاید دیگر تمام شده است. این حرف‌های برای الان نیست. تیم‌های بزرگ در همه جای دنیا پول بیشتری خرج کرده و در عوض کیفیت بهتری را طلب می‌کنند. آنها که دیوانه نیستند بی جهت پول خرج کنند. این که بگوییم پیراهن استقلال و پرسپولیس فلان قدر می‌ارزد و به عشق پیراهن به این تیم بیایید تمام شده است.

قربانی با انتقاد از رفتار برخی مدیران و مربیان در لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: با بازاری طرف هستیم که باید به دنبال باکیفیت‌ها باشیم و تعدادشان هم محدود است. من هم در این بازار بودم و وقتی وارد مذاکره می‌شدم می‌گفتم فلان میلیون می‌خواهم، ولی باشگاه مرا مجاب می‌کرد. طبیعی است که هر دو طرف به دنبال امتیازات خود هستند و نمی‌توان به بازیکن خرده بگیریم. این هنر مذاکره است که بازیکن خوب را برای عقد قرارداد مجاب کنیم.

وی ادامه داد: نه استقلال بلکه تیم‌های دیگر هم فایل صوتی بازیکن را منتشر می‌کنند. این ضعف این باشگاه‌ها را نشان می‌دهد. بازیکن این مقدار پول را می‌خواهد، چون به دنبال منافع خود است و این مسئولان باشگاه هستند که باید بازیکن را مجاب کنند تا با آن‌ها قررارداد ببندند. استقلال این فصل بازیکنان خوبی گرفت که در تیم خود شاید بهترین بودند، ولی شرایط در استقلال، تیمی که ادعای قهرمانی دارد فرف می‌کند. استقلال بازیکنان پر وزنی را از دست داد و آیا حالا می‌تواند با این نفرات جدید و در غیاب نفراتی که از دست داد در آسیا که نه در لیگ ایران با تیم هایی، چون پرسپولیس، سپاهان، گل گهر یا فولاد رقابت کند. فکر می‌کنم کار سختی است!

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: آنچه ما در بازی با الهلال دیدم همان تفکرات فرهاد مجیدی بود. هنوز اثری از تفکرات مربی ایتالیایی ندیدیم. باید دید دایره اختیاراتش چقدر است. آنچه ما از استقلال دیدیم تفکرات فرهاد مجیدی بود که قبلا هم در ایران و در آسیا از او دیده بودیم. باید منتظر بودید و دید این ایتالیایی چقدر می‌تواند کمک کند.

بیشتر بخوانید: نبرد نابرابر آبی‌های تهران و ریاض؛ تلاش شاگردان مجیدی برای آبروداری دوباره در آسیا

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پیروز قربانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال پیروز قربانی نقل و انتقالات تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود

به گزارش ورزش سه، مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از شکست تیمش مقابل گلگهر در جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و گفت: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم. برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

او ادامه داد: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد. به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم. توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان