Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور پیشین آمریکا بار دیگر سیاست مهاجرتی دولت بایدن را مورد انتقاد قرار داد. خبرگزاری میزان - «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا که سیاست مرزی و مهاجرتی «تحمل صفر» را در دوره ریاست جمهوری اش به اجرا درآورده بود، با انتشار بیانیه‌ای به رویکرد مهاجرتی دولت «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «نیویورک پست»، همزمان با مواجهه دولت بایدن با بحران مهاجران اهل «هائیتی»، ترامپ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد «آمریکا در حال تبدیل شدن به چاه فاضلاب بشریت است.»   وی همچنین گفت «بالاترین رقم مربوط به مهاجران غیرقانونی در تاریخ کشور ما، در حال افزایش است؛ آن‌ها در کنترل کامل نیستند، هرکاری که بخواهند، می‌کنند و هرجا بخواهند می‌روند.»   ترامپ در ادامه این بیانیه اظهار داشت «قاتل ها، فروشندگان مواد مخدر و جنایتکاران در هر شکل و اندازه‌ای بخش بزرگی از این مهاجرت گسترده هستند ... ده‌ها هزار نفر از هائیتی و بسیاری دیگر از کشور‌های آفریقا، حتی بیشتر از آمریکای جنوبی آمده‎اند؛ هیچ کاری انجام نشده و رسانه‌های فاسد جریان اصلی تقریبا به بزرگترین بحران کشور بی توجه هستند.» بیشتر بخوانید: موج مهاجرت و بروز بحران انسانی در مرز‌های جنوبی آمریکا ثبت صد‌ها مورد ناپدیدی اجباری در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا از هفته گذشته بیش از ۱۴ هزار نفر از اتباع هائیتی در شرایطی نامناسب زیر پلی در «دل ریو» در ایالت «تگزاس» اردو زده‎اند.   آمریکا قصد دارد با انجام پرواز‌های متعدد روزانه این مهاجران را به کشورشان بازگرداند تا از این طریق مانع درخواست‌های مشابه شود.   نخست وزیر هائیتی ضمن ابراز نگرانی از شرایط مهاجران در تگزاس، اعلام کرده بود کشورش از این افراد استقبال می‌کند.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان