Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@17:21:44 GMT

رئیس جدید سازمان حراست کل کشور منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۶۱۱۷

رئیس جدید سازمان حراست کل کشور منصوب شد

وزیر اطلاعات در حکمی رئیس جدید سازمان حراست کل کشور را منصوب کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان حراست کل کشور گفت: صیانت از مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور بر عهده این سازمان است.

وزیر اطلاعات ضمن تأکید بر ضرورت مبارزه با فساد یادآور شد: برخورد قاطع با فساد در دستگاه‌های اجرایی بر عهده این سازمان است و انتظار می‌رود در راستای اجرایی نمودن این شعار اساسی رئیس جمهور محترم همه حراست‌ها فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی هم‌افزایی مدیران حراست‌ها با مدیران دستگاه‌ها، جامعه اطلاعاتی و حراست کل کشور را برای اجرای این مسوولیت خطیر بسیار ضروری دانست.

حجت‌الاسلام خطیب شعار‌های اصلی دولت مردمی را مقابله با فساد دانست و اظهار داشت: سازمان حراست کل کشور و حراست‌ها باید برای ایفای نقش صیانتی و مقابله با فساد از تمام ظرفیت‌ها بهره‌برداری کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان حراست کشور وزیر اطلاعات رئیس جمهور دولت مردمی سازمان حراست کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صلاح الدینی عصر دوشنبه در دیدار با سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: دستگاه قضایی بدون اغماز با قانون شکنان و متجاوزان به اراضی ملی برخورد قاطعانه انجام می‌دهد و با متخلفان مماشات نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی از الویت‌های مهمی دستگاه قضایی است گفت: منابع طبیعی به عنوان ضابط خواص و بر اساس قانون باید حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی را در دستور کار خود قرار دهد و با پایش روزانه اراضی ملی در شهرستان اجازه تصرف اراضی ملی را به متخلفان ندهد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران با اشاره به اینکه متخلفین در حوزه منابع طبیعی برخورد قانونی و قاطع خواهیم داشت، بیان کرد: بدون شک تلاش مجموعه همکاران ما در منابع طبیعی شهرستان در راستای صیانت و حفاظت از عرصه‌های ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه قضایی شهرستان عنوان کرد: حفظ و حراست از عرصه‌های ملی وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی است که برای تحقق بخشیدن به این امر خطیر و مهم نیازمند حمایت‌های قضایی هستیم.

فرهادی اظهار داشت: دستگاه قضایی با اشراف کامل در حوزه مسائل منابع طبیعی با اتخاد تدابیر پیشگیرانه نقش بسزایی درحراست از منابع طبیعی و جنگل‌های استان دارد، لذا برای تحقق این امر منابع طبیعی شهرستان نیز آمادگی کامل را دارد.

کد خبر 6098883

دیگر خبرها

  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد