Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست مشترک مدیران شرکت برق حرارتی و نیروگاه‌های دولتی کشور انجام به موقع تعمیرات نیروگاهی و پایداری تولید برق در فصل زمستان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،‌ در نشستی که صبح امروز با حضور مدیران عامل شرکت‌های مدیریت تولید برق و مدیران ارشد شرکت برق حرارتی برگزار شد،‌ نحوه تامین برق پایدار در زمستان 1400 و الزامات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق حرارتی در این جلسه که به صورت حضوری در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد، بر انجام به‌موقع تعمیرات نیروگاهی واحدها به میزان 104 هزار مگاوات تاکید کرد و گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته 711 پروژه تعمیرات اساسی واحدهای بخاری و گازی،‌ مسیر داغ و اتاق احتراق و تعمیرات دوره ای به منظور افزایش ‌آمادگی این واحدها برای زمان اوج مصرف تابستان سال‌آینده اجرا خواهد شد.

محسن طرزطلب افزود: مقرر شده است تا برنامه تعمیرات واحدهای نیروگاهی به صورت هفتگی توسط معاونت راهبری تولید رصد و احصا شود.

وی با تاکید بر اجرای به‌موقع برنامه زمان‌بندی تعمیرات واحدهای نیروگاهی و جلوگیری از هرگونه تاخیر در اجرا و اتمام آن، اظهار داشت: مقرر شده تا تعمیرات تمامی واحدهای نیروگاه‌هایی که امکان استفاده از سوخت مازوت را داشته و یا دارای واحدهای سیکل ترکیبی راندمان بالا هستند، قبل از آذرماه به اتمام برسد تا در زمستان 1400 بتوانند با سرعت وارد مدار شوند.

طرزطلب از تلاش همزمان وزارت نفت و نیرو برای تامین سوخت نیروگاه‌ها در فصل زمستان خبر داد و گفت: نیروگاه‌ها باید از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تولید برق و جلوگیری از خاموشی در زمستان استفاده کنند.

در ادامه این جلسه،‌ معاونان شرکت برق حرارتی به ارایه برنامه‌های تامین برق پایدار زمستان 1400 پرداختند و به چالش‌ها و پرسش‌های موجود در این زمینه پاسخ دادند.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی (TPPH) محسن طرزطلب وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پاون شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی TPPH وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت برق حرارتی نیروگاه ها تولید برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان

 به مناسبت هفته کار و کارگر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به همراه جمعی از نمایندگان جامعه کارگری با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این دیدار گفت: در بحث کارگری ما مسئولان موظف هستیم که حداکثر رضایتمندی را در این گروه فراهم کنیم؛ زیرا کارگران زیادی در بخش‌های معدنی، صنعتی و یا شرکت‌های پیمانکاری با حداقل حقوق قانون کار فعالیت می‌کنند؛ بنابراین تا جایی که در توان داریم باید به آن‌ها کمک کرده و ایمنی محیط کاری آن‌ها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بخش‌هایی از مشکلات کارگران را دولت در راستای ظرفیت‌های اجتماعی و شرایط موجود به دنبال رفع آن است، به خصوص بحث پرداخت‌ها و امنیت شغلی تا جایی که ظرفیت موجود باشد، کمک خواهد شد.

فداکار، توجه بخش‌های خصوصی، پیمانکاران و کارفرمایان به نیرو‌های انسانی خود را مهم دانست و افزود: پایه تولید مجموعه، نیروی انسانی است و تولید باکیفیت و بیشتر و بهتر با حمایت نیروی کار و رضایتمندی آن‌ها میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان، نیمی از حقوق معادن کشور را پرداخت می‌کند و نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است، آموزش در مجموعه شرکت‌های صنعتی را مهم دانست و گفت: استان کرمان به دلیل شرایط خاص صنعتی و معدنی نسبت به سایر استان‌ها نیاز بیشتری به تخصص نیرو‌های انسانی کار دارد.

استاندار کرمان تصریح کرد: در حوزه آموزش به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی استان باید نیروی انسانی متناسب آن تقویت شود و لزوما خیلی موارد نیروی انسانی زیر دیپلم و ماهر احتیاج است و شرکت‌ها جذب خواهند کرد.

در ادامه این جلسه نماینده انجمن شرکت‌های خدماتی، نماینده مجمع نمایندگان کارگری و نماینده کانون انجمن صنفی فنی حرفه‌ای استان، مشکلات حوزه بیمه، مسکن و آموزش نیرو‌های متخصص را بیان کردند.

مجتبی مصباح، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این دیدار به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان طی پارسال اشاره داشت و گفت: نرخ بیکاری استان کاهشی شده و کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی تعداد کاریابی‌های استان را ۵۴ و ۲ برابر از ابتدای دولت دانست و افزود: مراکز کارآفرینی که می‌توانند پیشران باشند در ایده‌پردازی و اشتغال امروز به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کردند.

مصباح گفت: در بحث‌های اشتغال زایی در تبصره ۱۸، ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی ایجاد کردیم که تعداد یک هزار مجوز منجر به شغل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد