Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@03:32:53 GMT

مشعل: اسرای فلسطینی به زودی آزاد خواهند شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۰۴۸۵

مشعل: اسرای فلسطینی به زودی آزاد خواهند شد

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تمجید از عملیات اسرای فلسطینی برای فرار از زندان جلبوع بر آزادی اسرای فلسطینی طی یک قرارداد تبادل شرافتمندانه تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات شش اسیر فلسطینی در فرار از زندان جلبوع را سیلی گیج کننده‌ای به رژیم صهیونیستی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، خالد مشعل روز دوشنبه در پی بازداشت مجدد این اسرا توسط رژیم اشغالگر قدس، تماس‌هایی تلفنی را با خانواده‌های آن‌ها انجام داد.

این مقام حماس از اقدام قهرمانانه اسرای فلسطینی که با اراده و عزم خود برای رهایی از زندان‌های رژیم صهیونیستی غیرممکن را ممکن می‌سازند، تمجید کرد.

خالد مشعل گفت: عملیات محمود العارضه، یعقوب قادری، زکریا الزبیدی، محمد العارضه، مناضل انفیعات و ایهمم کممجی اسرای قهرمان ما در فرار از زندان جلبوع از طریق تونل سیلی گیج کننده‌ای بود که رژیم اشغالگر صهیونیستی با تمام دستگاه‌ها و امکاناتش از بعد امنیتی و روحی دریافت کرد.

وی همچنین این عملیات را نمونه‌ای زنده و گواهی عملی بر پافشاری ملت فلسطین برای کسب حقوق و آزادی‌های خود برشمرد.

مشعل تاکید کرد: این شش اسیر قهرمان ما با این عملیات بزرگ، شعله مقاومت و جهاد را در درون ملت فلسطین برافروختند و این چیزی است که ما در داخل و خارج از همبستگی فلسطینی‌ها با آن‌ها مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد که این اسرا و دیگر اسرای فلسطینی به اذن الهی طی یک قرارداد تبادل شرافتمندانه که شایسته مقاومت فلسطین باشد، آزاد خواهند شد.

از سوی دیگر خانواده‌های اسرای فلسطینی هم بر اطمینان خود به جنبش حماس و رهبران مقاومت که بار آزادی اسرا را به دوش می‌کشند و برای دستیابی به قراردادی شرافتمندانه و شایسته فداکاری‌های ملت و مبارزان فلسطینی تلاش می‌کنند، تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسرای فلسطینی اسرای عملیات جلبوع خالد مشعل اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد

مقاومت اسلامی بحرین بار دیگر بندر ایلات اشغالی را هدف حمله پهپادی خود قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  گروه مقاومت اسلامی سرایا الأشتر بحرین امروز شنبه با انتشار ویدئویی اعلام کرد که با پهپاد برای بار دوم یک هدف حیاتی و مهم را در بندر «ام الرشراش» (ایلات اشغالی) هدف قرار داده است.

 مقاومت  اسلامی بحرین اعلام کرده که این عملیات را دوم آوریل (پنجشبه گذشته) انجام داده است و به عملیات‌های خود در راستای حمایت از مقاومت و مردم فلسطین ادامه خواهد داد.

این دومین بار است که سرایا الاشتر بحرین که از سال 2012 اعلام موجودیت کرده است، بندر ایلات اشغالی را در حمایت از غزه هدف قرار می‌دهد. این گروه هفته گذشته نیز اعلام کرد که 27 آوریل (شنبه هفته گذشته) بندر مذکور را هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

 

.

 

گروه‌های مقاومت در عراق، بحرین و لبنان از زمان یورش زمینی رژیم اسرائیل به نوار غزه در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین در این منطقه، عملیات ضد صهیونیستی را شروع کردند و تاکنون ده‌ها هدف مهم در  اراضی را هدف قرار داده‌‌اند.

دیروز انصارالله یمن از زبان سخنگوی نیروهای مسلح خود اعلام کرد که از این پس، کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که عازم بنادر فلسطین اشغالی از سمت دریای مدیترانه می‌شوند، هرکجا باشد، هدف قرار خواهد داد.

حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین باریمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • پیش‌نویس توافق مبادله اسرا: آزادی 800 اسیر فلسطینی در قبال 33 اسیر اسرائیلی
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد