Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار در جبهه اقتصادی و فرهنگی با دشمن قرار دارد.

به گزارش برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا  ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در این بیانیه آورده است،  هفته دفاع مقدس یادآور حادثه عظیم  قرن و همچون نگینی است که تا همیشه تاریخ بر تارک انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران می‌درخشد و این رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردان و شیر زنان آن مقطع هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد چرا که  دوران پر افتخار دفاع مقدس، اوج افتخارات ملت شریف ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخش دیگری از این بیانیه یادآور شد، روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی و رشادت ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار  مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی و ثمره مقاومت را به اهتزاز در آورده است.

این بیانیه می افزاید: دفاع هشت ساله نابرابر ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باورها و ارزشهای دینی و انقلابی بود. نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد.  لذا از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می‌دهد امروز نیز ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار در جبهه اقتصادی و فرهنگی با دشمن می‌باشد و تا زمانیکه جمهوری اسلامی به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبری عزیز و شهدا و اصول اصلی انقلاب پایبند باشد دشمن از دشمنی و لجاجت دست بر نمی‌دارد  و علت اصلی فشارها هم جایگاه مستقل و قدرتمند ملت ایران است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، افزود: این سازمان یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد، و با همرزمان شهیدمان عهد و پیمان می‌بندیم که با همه توان و ظرفیت در پی تحقق پلیس مکتبی و انقلابی در تراز و شأن نظام اسلامی باشیم. اینک ملت شریف ایران و فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی راه و توصیه شهداء که همانا پیروی از ولایت  و دفاع از ارزشهای انقلاب و میهن اسلامی است را سر لوحه کار خود قرار داده و با پیروی از فرامین و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه فرماندهی معظّم کل قوا پرچم نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت حجت (عج)  تقدیم خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران مردان شیر ملت ایران ایران اسلامی خاک استکبار جمهوری اسلامی انقلاب امام راحل امام خمینی نظام اسلامی امام خمینی انقلاب دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • دزفول خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیقی در پیشینه خود دارد
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی