Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد فیض‌حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مالکان پنج درصد ادوات کشاورزی باقی مانده نیز درخواست می‌کنیم در اولین فرصت جهت تشکیل پرونده به مدیریت جهاد کشاورزی شهر محل اقامت خود مراجعه کنند که به آنها نیز امکان معرفی از سوی دستگاه متولی و تخصیص سوخت وجود داشته باشد.

وی گفت: در قالب این طرح هم اکنون بیش از ۶۰ درصد ادوات کشاورزی در این منطقه پلاک‌گذاری شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اضافه کرد: در جنوب آذربایجان‌غربی که شامل شهرستان های مهاباد، میاندوآب، پیرانشهر، سردشت، بوکان، نقده، تکاب، و شاهین دژ است، ۲۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی وجود دارد که از این تعداد ۸۸۰ دستگاه کمباین و مابقی تراکتور است.

فیض حسینی افزود: همچنین از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه پلاک‌گذاری شده و برای نزدیک به ۲۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه هم پرونده تشکیل شده است و حدود هزار دستگاه نیز هنوز نسبت به تشکیل پرونده اقدامی انجام نداده اند.

وی افزود: در راستای ساماندهی تحویل سوخت به بخش کشاورزی و همچنین در راستای اجرای تصمیمات اتخاذ شده در کمیته نظارت و کنترل توزیع سوخت مقرر شده بود از ابتدای سال‌جاری صرفا برای آن دسته از ادوات کشاورزی که مالکان آنها نسبت به تشکیل پرونده و پلاک‌گذاری اقدام کرده اند، سوخت تعلق گیرد.

وی با اشاره به وجود پاره‌ای از مشکلات در اجرای کامل این طرح، افزود: بنابراین در راستای حمایت از بخش کشاورزی برای ۶ ماه اول امسال سهمیه سوخت به طور کامل برای تمامی ادوات کشاورزی اعم پلاک گذاری شده و نشده تحویل داده شد.

سامانه "سدف" با بهره‌گیری از استعلام‌های الکترونیکی از سایر سازمان‌های مرتبط، فرآیند ثبت درخواست، احراز هویت و فعالیت متقاضیان انواع سوخت را تایید می کند.

دارندگان ادوات کشاورزی (تراکتور و کمباین) برای دریافت سوخت مورد نیاز خود می‌توانند در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) ثبت نام کنند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی طرح تخصیص سهمیه سوخت نفت شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران میاندوآب گازوئيل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی طرح تخصیص سهمیه سوخت وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی طرح تخصیص سهمیه سوخت نفت شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران میاندوآب گازوئيل ادوات کشاورزی پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود