Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوست‌دار ضمن اعلام خبر گردهمایی بیش از هفتاد هسته مردمی مقابله با اعتیاد از سراسر استان فارس گفت: بر اساس راه‌بُرد اصلی معاونت اجتماعی مبنی بر مردمی‌سازی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، هسته‌های مردمی مقابله با اعتیاد با نام جمعیت احرار، برای فعالیت در عرصه‌های مختلف پیشگیری، صیانت، مقابله، درمان و مطالبه‌گری تشکیل و راه‌اندازی شده است که سپاه با هدف حمایت از این مجموعه‌ها، گردهمایی یک‌روزه‌ی مدیران هسته‌های احرار را با رویکرد توان‌مندسازی، آموزش و تبادل تجربیات برنامه‌ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آن‌جا که دانشگاه دفاع مقدس به آموخت که جز با اتکای به مردم امکان غلبه بر سختی‌ها و تنگناها وجود ندارد، معتقدیم در میدان مقابله‌ی با آسیب‌های اجتماعی نیز بایستی مردم به میدان بیایند. لذا در همین راستا این برنامه روز جمعه دوم مهرماه در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ برگزار می‌شود و بنا داریم بر اساس اولویت‌دهی به شاخصه‌های مهم: محله‌محوری، مردم‌محوری و مساله‌محوری زمینه‌ی ورود جدی‌تر ظرفیت‌های مردمی را به عرصه‌ی جنگ خطیر مقابله با اعتیاد به‌صورت عالمانه و مستمر فراهم کنیم.

معاون اجتماعی سپاه فجر اظهار امیدواری کرد که با تمسک به تنها راه‌برون رفت از مشکلات، یعنی فراگیریِ نهضت مردمی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و هموارسازی مسیر مشارکت فعال و هدفمند مردم در کمک به حاکمیت، بتوانیم در موضوعات و مشکلات مختلف اجتماعی از جمله اعتیاد گام‌های مؤثری برداریم.

کد خبر 5310203

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر فارس پیشگیری از اعتیاد ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی واکسیناسیون کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام مقابله با اعتیاد مردمی مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر در استان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در زمینه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نوجوان سالم، یاری گران زندگی و مدیریت مورد با کُلیات خودمراقبتی دانش اموزان در مقابل با کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

منصوری افزود: بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر از فرهنگیان و دانش آوزان استان به دبیرخانه با محوریت نوجوان سالم ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده شدند و از آنها تجلیل شد.

او گفت: در کنار برترین‌ها یاری گران زندگی مدارس و همچنین مدیریت مورد نیز دانش آموزان توانمند در زمینه شغل‌های علمی، فناوری و افتخارات علمی و پزوهشی و اجتماعی آثار خود را ارسال کردند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این آیین، جشنواره نوجوان سالم را فرصتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی دانست و گفت: تلاش ما بر این است با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر صحیح زندگی، هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این آیین آشنایی دانش آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: یاری گران زندگی در مدرسه باید دانش آموزان سالم باشند و نگذارند آسیب‌های اجتماعی چه در مدرسه و چه در جامعه گسترش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم