Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد کولیوند در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار مهر با اشاره به طرح نام خود برای استانداری قزوین اظهار کرد: بنده در این رابطه بی اطلاع هستم و فعلاً نیاز است تا صبر داشته باشیم.

وی همچنین دیدار خود با دو تن از نمایندگان استان قزوین در این رابطه با نیز تکذیب کرد.

گفتنی است از شب گذشته برخی شایعات در استان قزوین از قطعی شدن محمدجواد کولیوند در وزارت کشور برای تصدی استانداری قزوین خبر می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفته بود شنیدن می‌شود دو تن از نمایندگان استان با کولیوند در این رابطه دیدار و گفتگو داشته‌اند.

کد خبر 5310650

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین وزارت کشور ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی گرگان کرمانشاه واکسیناسیون کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه توجیهی اجرای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد و بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات در شهرستان ارسنجان بعد از ظهر یکشنبه با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات این استان، اعضای شورای تأمین و اعضای هیأت نظارت و اجرایی انتخابات ارسنجان با رویکرد برگزاری انتخابات در مرحله دوم برگزار شد.

در این جلسه ضمن بر روی اجرای انتخاباتی سالم و با کیفیت در مرحله اول و همچنین بر اهمیت انتخابات در مرحله دوم تاکید شد و موارد احتمالی که می‌تواند، انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که به دعوت کاووس رضایی فرماندار شهرستان در این جلسه حضور یافته بود، با بیان اینکه دشمن در مرحله اول علی‌رغم تمام تلاش خود در پروژه ناامیدسازی و پیشگیری از مشارکت در انتخابات، شکست خورد افزود: دشمن در این مرحله نیز بیکار ننشسته است.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: البته باور داریم با حضور مجریان با تقوا و کاربلد در پست‌ها و مسوولیت‌های گوناگون شاهد خلق حماسه‌ای دیگر با رعایت حق الناس و امانتداری در حوزه‌های انتخابیه ای باشیم که به مرحله دوم منتهی شده است.

وی در پایان بیان کرد: انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است و باید مردم و مسؤولین در تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات دور دوم بکوشند.

کد خبر 6097546

دیگر خبرها

  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!