Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپاهان در راستای گسترش همکاری‌های دوجانبه با باشگاه‌های زنیت با نماینده وزیر ‌امور خارجه روسیه در سنت پترزبورگ دیدار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ولادیمیر زاپالوف رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه روسیه در سنت پترزبورگ با حضور در هتل محل اقامت مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در شهر سنت پترزبورگ ضمن ابلاغ سلام و خوش‌آمدگویی سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به هیئت باشگاه سپا‌هان گفت: آقای سرگئی لاوروف در جریان سفر هیئت باشگاه سپاهان به کشور روسیه بودند و از باشگاه زنیت برای فراهم کردن بستر تفاهم نامه مشترک با سپاهان تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاپالوف ضمن اعلام حمایت از اجرای تفاهم‌نامه فی‌ما‌بین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ یادآور شد: اصفهان و سنت پترزبورگ تفاهم‌نامه‌ها و همکاری‌های مختلف علمی و آموزشی دارند و این تفاهم‌نامه ورزشی نقطه عطفی در روابط این دو شهر تاریخی است.

در پایان این دیدار محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، یادبود این باشگاه را به ولادیمیر زاپالوف اهدا کرد.

همچنین پس از ورود هیئت باشگاه سپاهان به محل کمپ اختصاصی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ، سردار آزمون ضمن استقبال از این هیئت با محمد‌رضا ساکت  و سایر اعضای این هیئت به گفت‌وگو پرداخت.

در پایان این دیدار آزمون پیراهن خود را که به امضاء بازیکنان تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ رسیده بود به باشگاه سپاهان اهدا کرد.

در ادامه بازدید مدیران باشگاه سپاهان از کمپ اختصاصی باشگاه زنیت، سرگئی سماک سرمربی این تیم روسی با اعضای کاروان سپاهان دیدار کرد و حضور سردار آزمون، بازیکن سابق آکادمی باشگاه سپاهان را در تیم خود بسیار تاثیرگذار دانست و از حضور ملی‌پوش کشورمان در تیم زنیت  ابراز خرسندی کرد.

پرسپولیس و سپاهان به مصاف هم می‌روند

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا ساکت سردار آزمون سپاهان اصفهان محمدرضا ساکت سردار آزمون سپاهان اصفهان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشگاه سپاهان سنت پترزبورگ خارجه روسیه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه استقبال کرد.

 به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز سه شنبه در یک موضع گیری رسانه‌ای از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • سردار آزمون: من را نخواهند به تراکتور می‌آیم + فیلم
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • زاخارووا: حرف‌های ماکرون متحدان فرانسه را هم گیج کرده است!
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل