Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز شنبه در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه زینبیه مراغه افزود: با توجه به اینکه مدارس، زیربنای تعلیم و تربیت به شمار می‌رود، بر همین اساس باید آموزش اسلامی و قرآنی نیز در آنها مورد اهتمام قرار گیرد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان سرمایه‌های کشور هستند و توجه به دستگاه تعلیم و تربیت جزو وظایف تمامی مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت جایگاه والایی دارد و از این رو توجه به زیرساخت و فضاهای آموزشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به شرایط فعالیت مدارس در سال تحصیلی جاری، ابراز امیدواری کرد با اقدامات لازم و رعایت نکات بهداشتی، امکان آموزش حضوری در مدارس فراهم شود.

آیت‌الله پورمحمدی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، بیان کرد: شهدا در تمامی امورات حاضر و ناظر بر کارها، فعالیت‌ها و عملکرد ما هستند.

وی به تحولات سیاسی کشورهای همسایه نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به خلاءهای امنیتی در کشورهایی همچون افغانستان و عراق، باید قدردان امنیت و امنیت آفرینان کشورمان باشیم.

ایران با دفاع مقدس زنده است

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی گفت: اگر اسلام با عاشورا زنده است، ایران اسلامی نیز با دفاع مقدس زنده خواهد بود.

حسین اکبریان با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اجرای موفق بازگشایی مدارس در شهرستان انجام گرفته، افزود: هم‌اکنون سه هزار معلم مراغه‌ای و بیش از ۵۲ هزار دانش‌آموز این شهرستان در ۵۵۰ مدرسه، سال تحصیلی جدید را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مدارس قلب تپنده کشور است، ادامه داد: همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ارگانها، گره‌گشای مسائل و مشکلات آموزش و پرورش خواهد بود.

وی اضافه کرد: محرومیت‌زدایی از چهره آموزش و پرورش، برقراری عدالت و ارتقای کیفیت آموزشی، تولید محتوا و مشارکت‌پذیری و مشارکت‌جویی از جمله رسالت‌ها و اولویت‌های دستگاه تعلیم و تربیت در سال جاری خواهد بود.

به گزارش ایرنا همزمان با فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و ایثار با حضور مسئولان شهرستانی در مدارس مراغه نواخته شد؛ در این آیین تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و دانش‌آموزان مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب‌ها مدارس آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان شرقی مراغه مدارس آذربایجان شرقی مراغه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه

این کارگاه با تخصیص یک میلیارد تومان توسط بانوی خیر خانم کاظمی تجهیز و در فضای به مساحت ۱۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

امام‌جمعه مراغه در این مراسم گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور یک ضرورت است.

حجت الا سلام والمسلمین پور محمدی افزود: افزایش زیر ساخت‌های هنرستان‌ها بهترین امکان برای آموزش نیروی کار ماهر برای کشور است.

مدیر هنرستان شهید شکاری مراغه، گفت: خیران شهرستان در سال تحصیلی جاری برای خرید تجهیزات یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک و مشارکت کرده اند.

هادی فاتح افزود: با توجه به تحصیل ۷۰۰ دانش آموز در این هنرستان توسعه فعالیت‌ها اموزشی نیازمند مشارکت و حمایت خبران است.

وی اضافه کرد: با توجه به عمر ۵۰ ساله این هنرستان پوشش سقف کارگاه‌ها و آسفالت محوطه به شدت نیازمند بهسازی است.

به گفته، تعویض روغنی و کلینیک خودرو و کلاس هوشمند برق برای کرکره برقی، دوربین‌های مدار بسته راه اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند