Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال زنان ایران بعد از کسب مقام چهارمی آسیا و سهمیه جهانی امروز بدون کادر فنی و یک بازیکن به ایران بازگشت.

به گزرش ایسنا، تیم ملی هندبال زنان ایران بعد از کسب مقام چهارمی آسیا و کسب سهمیه جهانی اسپانیا صبح امروز(یک‌شنبه) وارد فرودگاه امام شد اما کادر فنی تیم ملی و یکی از بازیکنان که در حین مسابقات تست کرونای‌شان مثبت شده بود هنوز در اردن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هنوز به دلیل شدت بیماری در بیمارستان بستری است اما صونا بیداد بازیکن تیم ملی اکنون از بیمارستان مرخص شده اما به دلیل مثبت بودن تست کرونایش اجازه خروج از کشور اردن را ندارد.

خدیجه قانع، مربی تیم ملی و نشمین شافعیان مشاور فنی تیم که تست کرونای آنان در حین مسابقات مثبت بود اکنون منفی شده اما این دو نفر نیز به پرواز امروز نرسیدند و باید با پروازی دیگر به ایران بیایند.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی اردن برگزار شد که ایران در پایان این مسابقات در رده چهارم آسیا ایستاد و سهمیه جهانی را کسب کرد. این نتیجه برای اولین‌بار در تاریخ هندبال زنان ایران کسب شده است. البته تیم ملی هندبال زنان در چهار بازی آخر خود کادر فنی را به دلیل مثبت شدن تست PCR و ابتلا به کرونا روی نیمکت نداشتند و با هدایت فیزیوتراپ و سرپرست بازی‌ها را دنبال کردند.

افسانه دهقان، نایب رییس زنان فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازگشت تیم ملی هندبال زنان به ایران گفت: اکنون مراسم بدرقه تیم ملی زنان به پایان رسید. البته هنوز کادر فنی به ایران نیامده است. تست خانم شافعیان و خانم قانع اعلام شده است که منفی است اما به این پرواز نرسیدند و ان‌شاءالله فردا به ایران می‌آیند. آقای رزمگر نیز شرایط خوبی ندارد و در بیمارستان بستری است. صونا بیداد هم هر چند که دیروز از بیمارستان مرخص شد اما تستش مثبت است. شرایط  بیداد اکنون خوب است و تنها تستش مثبت است. چون محیط بیمارستان آلوده است با تشخیص پزشک مرخص شد و به هتل رفت. آن‌ها در بیمارستان خصوصی بستری هستند البته اول در بیمارستان دولتی بودند که با همکاری سفارت‌ کشورمان در اردن آن‌ها را به بیمارستان خصوصی انتقال دادیم. سفارت پیگیر کادر فنی است. باید حتما تست آن‌ها منفی شود تا بتوانند بازگردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا اردن تیم ملی هندبال زنان ایران تیم ملی هندبال زنان کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • کشف پیکر کودکان و زنان در گورهای جمعی بیمارستان ناصر
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی