Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تسلیت درگذشت آیت‌الله حسن‌زاده آملی گفت: ایشان جزو مفاخر علمی و روحانی جهان اسلام و تشیع بودند که عمر پربرکت خود را در راه تحصیل و تعلیم علم و دانش در رشته‌های مختلف آن صرف کردند. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین «محمدجواد حاج علی اکبری» در پیامی درگذشت آیت‌الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ایشان جزو مفاخر علمی و روحانی جهان اسلام و تشیع بودند که عمر پربرکت خود را در راه تحصیل و تعلیم علم و دانش در رشته‌های مختلف آن صرف کردند و با مجاهدتی بی‌نظیر در راه تحقیق و تألیف و تعلیم علوم اسلامی و تربیت نفوس، لحظه‌ای از پا ننشستند و علاوه بر تقدیم صد‌ها شاگرد فرزانه و دانشمند، ده‌ها تالیف قیّم و کم نظیر را از این حیات عارفانه و زاهدانه، برای جهان اسلام به جای گذاردند.   مجلس درس او و محفل انس او چه در قم مقدسه و چه در روستای زادگاهش، مأمن جان‌های شیفته و مستعدی بود که از راه‌های دور و نزدیک به سوی آن می‌شتافتند و از برکت انفاس قدسی و اخلاق والای انسانی آن عالم پارسا و خوش محضر، بهره‌های وافر می‌بردند.   جهاد علمی و پژوهشی، تلاش تألیفی، سلوک روحانی، اخلاق الهی و محفل انس و بیانات شیرین و درس آموز ایشان الگویی جاودانه برای همه کسانی است که در راه علم و معرفت و سلوک ربانی گام می‌نهند و چشم به قله‌های آن می‌دوزند.   علامه حسن زاده آملی از ابتدای نهضت امام خمینیره تا واپسین لحظات عمر شریفش همواره در تأیید و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب گام برداشت و همگان را به تبعیت و اطاعت از امام جامعه اسلامی فراخواند.   ایشان در آستانه انقلاب اسلامی و در آغازین سال‌های آن، در خطّه عالم خیز و شهید پرور آمل پیشتاز و پرچمدار بود و خانه و منزل او در دوران اوج گیری انقلاب و پس از پیروزی، مأمن و مأوای انقلابیون و مردم آن دیار بود.   آن عالم مردمی و خدمتگزار از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب و در ایام حضور در آمل به اقامه نماز جمعه اهتمام داشت و پس از پیروزی اتقلاب اسلامی به عنوان نماینده امام و امام جمعه آمل به اقامه این فریضه الهی و سیاسی پرداخت و با بصیرت و سعه صدر و نفس قدسی خود، به هدایت مردم و مسئولان پرداخت و نقش بی‌بدیلی را در این عرصه ایفا کرد؛ و از آن پس نیز، تا پایان حیات مبارک خود بر این مسیر، ثابت قدم ماند.   اکنون و در آستانه اربعین حسینی، روح بلند آن عارف سالک توحیدی به میهمانی موالیان مکرمش شتافته و در جوار رحمت واسعه الهی سکنی گزیده است. رحمت خدا بر آن جان پاک و روح تابناک باد.   اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای سیاستگذاری و نمایندگان معزز، ولی فقیه و ائمه مکرم جمعه سراسر کشور این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه امام زمانعلیه‌السلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عالیقدر تقلید و حوزه‌های مقدسه علمیه و جوامع علمی و معرفتی بخصوص خاندان مکرم ایشان و به ویژه علمای بزرگوار و مردم مؤمن و انقلابی شهرستان آمل تسلیت و تعزیت می‌گویم.   بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: آیت‌الله حسن‌زاده آملی از چهره‌های نادر و فاخری بود که نمونه‌های معدودی از آنان در هر دوره، چشم و دل آشنایان را می‌نوازد   انتهای پیام/ برچسب ها: حوزه علمیه آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوزه علمیه آیت الله حسن حسن زاده آملی آیت الله حسن زاده آملی جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس

به گزارش همشهری آنلاین ، در حاشیه تمرین امروز سپاهان، کاپیتان های سپاهان به نمایندگی از بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، تشرف وی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

کد خبر 847912 منبع: ورزش سه برچسب‌ها اسلام و مسلمانان ویژه ورزشی فوتبال باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم