Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان سرمربی تیم فوتبال خاتون بم گفت: تیم فوتبال بانوان خاتون بم در فصل جدید لیگ برتر با سه غایب بزرگ به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

"مرضیه جعفری" در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بانوان پرافتخار بمی که هفت عنوان قهرمانی را یدک می‌کشند حالا با نام خاتون بم در لیگ برتر امسال به میدان خواهند رفت تا یکی از مهمترین سال های حضور خود را در لیگ برتر تجربه و ثابت کنند هزینه در فوتبال بانوان یک سرمایه‌گذاری بزرگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از غیبت سه بازیکن تأثیرگذار تیمش در لیگ امسال خبر داد که قطعاً جای خالی آن‌ها در این تیم کاملا حس خواهد شد و افزود: دیگر بازیکنان تیم درصدد آن هستند تا سه جایگزین خوب جای آن‌ها را پر کند.

جعفری بیان کرد: سرشین کمانگر امسال با تیم خاتون بم نخواهد بود تا خلاء این مدافع جنگنده کاملا در خط دفاعی تیمش حس شود. کویستان خسروی مدافع با اخلاق و با تجربه بمی‌ها نیز دیگر بازیکن غایب در لیگ امسال خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم گفت: خبر خوشحال کننده از کویستان این است که این مدافع جسور فوتبال کشورمان صاحب فرزند خواهد شد تا او هم به جمع مادران فوتبالیست بپیوندد و قطعاً با این شرایط غایب بزرگ لیگ خواهد بود و جای خالی این بازیکن حس می شود.

وی افزود: فروغ موری مهاجمی که با بدشانسی در این سال‌ها مواجه شده و در بازی مقابل سپاهان رباط زد پای خود را به تیغ جراحان سپرده تا مهاجم گلزن بمی‌ها هم یکی از غایبین بزرگ تیم در فصل جدید لیگ برتر بانوان کشورمان باشد.

جعفری گفت: البته با توجه به تمرینات مستمری که موری در حال حاضر انجام می دهد به احتمال زیاد به رقابت ها باز خواهد گشت ولی چند هفته ای را از دست خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال بانوان بم تیم فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

به همین منظور «مریم آزمون» سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را اعلام کرد که رقیه جلال نسب از استان خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

کد خبر 6095984

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی