Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:18:20 GMT

کلاهبردار ۶ میلیارد تومانی در ملایر زمین گیر شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۷۷۳۴

کلاهبردار ۶ میلیارد تومانی در ملایر زمین گیر شد

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه کلاهبردار شش میلیارد تومانی در این شهرستان با ‏تلاش هوشمندانه مامورین پلیس آگاهی زمین گیر شد، گفت: گزارشاتی مبنی بر فعالیت مجرمانه ‏فردی کلاهبردار که با استفاده از اعتماد سازی سوژه‌های خود موفق شده بود سرمایه بسیاری از ‏افراد را از طریق فریب و کلاهبرداری به نفع خود تصاحب کند و دارای بدهی چند ده میلیاردی و ‏پرونده های مختلف قضایی و حقوقی است، به دست ما رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: پیرو این گزارش، مامورین پلیس آگاهی با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار را در دستور کار خود قرار داده و طی ۴ روز کار اطلاعاتی دقیق مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: در همین ارتباط و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این کلاهبردار دستگیر و در بررسی به عمل آمده مشخص شد که نامبرده دارای سابقه نیز بوده است.

سلگی با اشاره به اینکه چهار شاکی در این ارتباط شناسایی و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد، تأکید کرد: شهروندان همیشه قبل از هرگونه فعالیت اقتصادی با افراد ناشناس، ابتدا از سلامت و صحت کاری طرف اقتصادی مقابل خود اطمینان حاصل کنند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری پنج سارق و چهار نفر از محکومان فراری در نتیجه طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: با اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یکی از روستاهای شهرستان که به صورت مشترک و با محوریت پلیس آگاهی شهرستان و حضور پلیس های تخصصی انجام شد، مخفیگاه ۹ متهم شناسایی شد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه چهار دستگاه موتورسیکلت توقیفی با ارکان مخدوش کشف و یک سارق حرفه ای موتورسیکلت، دو سارق اماکن خصوصی و خانه باغی، دو سارق سیم برق و چهار نفر از محکومان فراری دستگیر و هر ۹ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

سلگی تصریح کرد: توجه به مطالبات شهروندان در حوزه برقراری نظم و امنیت از اولویت‌های پلیس محسوب می‌شود و با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، در صدد ایجاد رضایتمندی بیشتر مردم و افزایش ضریب امنیت نقاط مختلف در این شهرستان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کلاهبرداری دستگیری کلاهبردار شهر ملایر استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟