Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عنایت الله رحیمی در مراسم کلنگ زنی یادمان شهدای مقاومت در شیراز با بیان اینکه نمادسازی‌هایی که در سطح شهر برای شهدا صورت می‌گیرد خوب است اما کافی نیست و معمولاً بعد از مدتی دچار کاستی‌هایی می‌شوند، اظهار داشت: از مدتی قبل توصیه کردیم نمادهایی ماندگار و فاخر برای بزرگداشت شهدا انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه این نمادها باید تبدیل به نشانه شهری و نماد فرهنگی برای شهر شیراز باشد، افزود: در طراحی و ساخت این یادمان باید رنگ، نور و اندازه به دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در ساخت این یادمان‌ها باید اصول زیبایی شناسی و طراحی هنرمندانه حاکم باشد و فضایی برای گردشگری و تجمعات نیز در نظر گرفته شود.

کد خبر 5315416

منبع: مهر

کلیدواژه: یادمان شهدا استانداری فارس عنایت الله رحیمی اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران عکس استانها علامه حسن زاده آملی ایلام گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای 392 شهید از بیمارستان «ناصر» در شهر«خان یونس» در جنوب نوار غزه بیرون کشیده شد. 

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تا کنون نتوانسته است هویت 58 درصد از شهدا را مشخص کند.

دفاع شهری غزه تأکید کرد که دلیل وجود پیکرهای کودکان در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر را نمی داند.

این سازمان تصریح کرد که آثار شکنجه  روی پیکرهای برخی از شهدا در بیمارستان ناصر واضح است.

دفاع شهری نوار غزه در ادامه گفت که رژیم اشغالگر اعدام های میدانی در بیمارستان ناصر انجام داده است و در این زمینه باید تحقیقات بین المللی انجام شود.

 

دیگر خبرها

  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • مصائب شیراز پس از باران
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست