Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: باید معلوم شود که مدیران چند روز در ماه مأموریت می‌روند و اینکه چگونه می‌شود مدیری ۲۰ روز در ماه را در مأموریت است! در برخی از استان‌ها ازجمله در استان مرکزی مدیری داریم که در یک ماه، ۲۰ روز مأموریت رفته است. حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به شفافیت در عملکرد دستگاه‌ها و اموراداری کشور اظهار داشت: همه چیز باید شفاف باشد و پشت ویترین قرار گیرد، مگر آنکه مسائلی امنیتی باشد که ضرورتی ندارد شفاف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و نامحرم نیستند. شفافیت باعث می‌شود که روزنه‌های فساد بسته شود، پنجره فساد را باید بست و راهی جز شفافیت و ایجاد دولت الکترونیک برای تحقق این مسئله وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، شفافیت باعث می‌شود که مدیران بیشتر مراقبت کنند تا اموال بیت‌المال به تاراج نرود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت باید به حدی برسد که حقوق مدیران کلان کشور مشخص و معلوم شود.
سلیمی ادامه داد: باید معلوم شود که مدیران چند روز در ماه مأموریت می‌روند و اینکه چگونه می‌شود مدیری ۲۰ روز در ماه را در مأموریت است! در برخی از استان‌ها ازجمله در استان مرکزی مدیری داریم که در یک ماه، ۲۰ روز مأموریت رفته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مسائل باید شفافیت داشته باشند که در این صورت، قطعا مدیران در رفتار و عملکرد خود دقت نظر بیشتری خواهند کرد.

وی افزود: بخشی از مشکلات فعلی به این دلیل است که مشخص نیست برخی از دستگاه‌ها، بودجه‌های خود را دقیق و به جا هزینه می‌کنند و یا خیر؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بحث شفافیت را نمایندگان مجلس یازدهم آغاز کردند و به مرور تبدیل به مطالبه عمومی شد و یک گفتمان شده است. امیدوارم که شفافیت آرام آرام گسترش پیدا کند و در همه دستگاه‌ها، سیستم‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها، فدراسیون‌های ورزشی و هیئت مدیره‌ها دنبال شود لذا ما اگر شفافیت را دنبال کنیم، علاوه بر انضباط مالی، اعتماد عمومی هم افزایش پیدا می‌کند.   بیشتر بخوانید: بهره‌مندی صنعت خودروسازی از انحصار و رانت ویژه/ واردات خودرو تلنگری برای خودروسازان داخلی

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی رئیسه مجلس روز در ماه ۲۰ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود و تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال خواهد شد. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899756

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند