Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:35:47 GMT

هم‌تیمی سابق رونالدو شیرفروش شد!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۴۷۳۵

هم‌تیمی سابق رونالدو شیرفروش شد!

به گزارش خبرگزاری فارس، ریچارد اکرسلی، مدافع انگلیسی سابق منچستریونایتد اکنون روی به کار جدیدی آورده و دیگر فوتبال بازی نمی‌کند.

او که محصول آکادمی منچستریونایتد است در سال‌های 2007 تا 2009 در تیم اصلی شیاطین سرخ حضور داشت ولی تنها 4 بار موفق شد در ترکیب اصلی قرار گیرد.

او پس از 3 سال ناکامی در لیگ‌های انگلیس راهی آمریکا شد و 3 سالی برای تیم تورنتو بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال 2014 به ردبول نیویورک رفت و در سال 2016 پس از 6 بازی در تیم «اولدهام اتلتیک» انگلیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مارکا در گزارشی مدعی شد که هم بازی سابق رونالدو اکنون روی به شیر فروختن آورده است.

اکرسلی گفت: اولدهام نه پول داشت و نه امید برای بازی، من هم تازه ازدواج کرده بودم و یک بچه در راه داشتم به همین خاطر به همسرم گفتم که باید از فوتبال کناره گیری کنم. اکنون روانم آسوده است و به اندازه کافی پول دارم.

وی ادامه داد: وقتی رونالدو به منچستریونایتد بازگشت به او خیلی فکر کردم. آخرین باری که او در یونایتد بود، من هم در تیم حضور داشتم و با هم تمرین می‌کردیم. او هنوز فوتبالیست است ولی من شیرفروش شده‌ام.

اکرسلی گفت: اوضاعم خیلی خوب است. خانه خودم را دارم، در باغم محصولات زیادی کشت می‌کنم و خوشحالم. در این دهکده همه گیاه خوار هستند و همه محصولات 100 درصد اورگانیک است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منچستریونایتد فوتبال رونالدو شیرفروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود

سنگربان سابق آتزوری فاش کرد که در چندین مقطع، به جدایی از یوونتوس نزدیک بوده‌است

طرفداری | جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه‌های یوونتوس و پارما در مصاحبه با ریپابلیکا، صحبت‌های جالب توجه و خواندنی‌ای را مطرح کرد که شرح گفته‌های او را در این بسته می‌خوانید:

شخصیت منحصر به فرد تو در دوران بازیگری

بزرگترین تخلف من در زندگی این بود که هیچوقت راه آسان‌تر و معقولانه‌تر را انتخاب نکردم، بلکه همیشه راه‌های دشوارتر را ترجیح دادم. به عبارت دیگر، سعی کردم همیشه به ارزش‌های خودم احترام بگذارم، حتی اگر از دید دیگران دیوانه خطاب می‌شدم. من می‌خواستم جاه‌طلبی‌های شخصی خودم را با دیدگاهی عاشقانه نسبت به فوتبال ترکیب کنم. همین موضوع، اساس مهمترین تصمیمات دوران فوتبال من بودند: از رفتن با یوونتوس به سری بی گرفته تا بازی برای پارما در همین لیگ. در کل، من عاشق افرادی هستم که به قوانین احترام می‌گذارند، بدون اینکه از اصالت افکار خود چشم‌پوشی کنند؛ خودم هم سعی کردم همین‌گونه باشم.

کدام تیم‌های مطرح تو را می‌خواستند؟

در سال ۲۰۰۱ نزدیک بود که با رم قرارداد امضا کنم و تنها توافق بر سر جزییات باقی مانده‌‌بود. بعد از رم، بارسلونا به سراغ من آمد و توافق اولیه هم بین ما حاصل شد اما در نهایت راهی یوونتوس شدم. در سال ۲۰۰۵ یک تیم بزرگ در خارج از ایتالیا من را می‌خواست اما تصمیم گرفتم بمانم. وقتی جام جهانی ۲۰۰۶ به اتمام رسید، می‌توانستم به هر تیمی که دلم می‌خواست بروم‌. در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ هم همین‌طور. زمانی که از پاری سن ژرمن جدا شدم، پورتو با من تماس گرفت اما در نهایت به یوونتوس برگشتم. بعد از اولین فصل حضورم در یووه، آتالانتا خواست من را به خدمت بگیرد و چیزی تا امضای قرارداد باقی نمانده بود، اما پیرلو به من گفت: جی‌جی، لعنتی، قرار است اولین سال مربی‌گری‌ام را تجربه کنم و چون می‌دانستم تو هم اینجایی، به یوونتوس آمدم. حالا می‌خواهی بروی؟ به نظر شما چه جوابی می توانستم به او بدهم؟

چرا حاضر شدی به عنوان دروازه‌بان دوم به یوونتوس برگردی؟

به یوونتوس برگشتم چون فکر می‌کردم که می‌توانم با بچه‌هایی که سال‌ها در کنار آن‌ها حضور داشتم، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. زمانی که در پاری سن ژرمن بازی می‌کردم نیز این احساس در من وجود داشت که بالاخره می‌توانم به این جام دست پیدا کنم، اما خب، نشد! هرچند قهرمانی در لیگ قهرمانان با تیمی غیر از یوونتوس من را خوشحال می‌کرد، اما راستش را بخواهید چیزی که می‌خواستم، نبود. دلیل دیگرم این بود که اگر زمانی مدیر، رییس یا مربی تیمی شدم، بتوانم بازیکنانم را به خطر رفتار نادرست نیمکت‌نشین کنم و به آن‌ها بگویم که: ببینید، من هم زمانی روی نیمکت می‌نشستم، پس شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم