Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: چهار سالن حافظ، سرو، بهار و نرگس به سی امین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان اختصاص داده شده است و بازدیدکنندگان محترم میتوانند علاوه بر بازدید نمایشگاه در سالن‌های مذکور به سالن ملاصدرا مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی واکسن کرونا تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مشارکت و حضور ۱۱۰ شرکت تولیدکننده و فعال در صنعت مبلمان از سراسر نقاط کشور که بیش از ۳۰ درصد آن‌ها از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان، یزد، البرز، قزوین و همدان هستند، خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست‌های حمایت از تولیدات داخلی و پیشبرد برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و قطع حلقه‌های وابستگی به خارج برگزار می‌گردد و تولیدکنندگان داخلی می‌توانند محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کنندگان ارائه کنند.

موسوی افزود: برای برگزاری این نمایشگاه تمهیدات خاصی در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به گندزدایی و ضدعفونی مداوم تمام سطوح، کاهش تعداد غرفه‌ها و افزایش عرض راهرو‌ها در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تعداد بازدیدکنندگان در سالن‌ها با سانس بندی و ارائه نوبت به بازدیدکنندگان، الزام به استفاده از ماسک برای تمام افراد، پایش سلامت مراجعه کنندگان با تب سنجی و ضد عفونی کردن دست‌ها اشاره کرد.

موسوی تشریح کرد: روزانه دو سانس از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۱۵ و از ۱۸:۴۵ تا ۲۱ برای این نمایشگاه تعیین شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند جهت تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس WWW.FARSFAIR.IR اقدام کنند.

موسوی ضمن اشاره به این که بازدید از این نمایشگاه صرفا با دریافت بلیت الکترونیکی امکانپذیر است گفت: تمامی علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از روز سه شنبه مورخ ۶ مهر ماه ۱۴۰۰ تا روز شنبه ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با تهیه نوبت ورود (بلیت رایگان) به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان شیراز نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت همزمان در ۹ شهرستان فارس برگزار شد.
 حجت الاسلام موسوی افزود: در این دوره حدود ۷۶۶ نفر از خواهران و برادران حافظ قرآن کریم شرکت کردند.
وی به تعداد شرکت کنندگان در گراش اشاره کرد و گفت: در شهرستان گراش نیز ۷۱ نفر از خواهران و برادران حفاظ ثبت نام کردند و در روز آزمون ۵۰ نفر برای شرکت در آزمون حضور پیدا کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: تداخل این آزمون با آزمون استخدامی آموزش و پرورش علت کم شدن آمار شرکت کنندگان بود.
آزمون ارزیابی و اعطای مدرک در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود