Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور که به یاسوج سفر کرده است، توجه به خواسته ها و مطالبات مردم به خصوص در مسائل اقتصادی را در راس برنامه های دولت سیزدهم برشمرد.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور که به منظور تکریم حسین کلانتری و معارفه سید علی احمد زاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر یاسوج مرکز این استان شده بود، در گفت و گو با خبرنگاران در فرودگاه این شهر، درخصوص ملاک انتخاب استانداران گفت: لایق بودن، قدرت حل مسائل مردم و مدیریت تعارضات محلی و منطقه ای، کارآمدی و مردمی بودن ملاک نهایی در انتخاب استانداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی است؛ گفت: در این راستا ارتباط با مردم برای پیشبرد مسائل و حل مشکلات مردم تقویت می شود و توجه به خواسته ها و مطالبات مردم  به خصوص مسائل اقتصادی در راس برنامه های این دولت قرار دارد.

وی همچنین گفت: پیشرفت استان ها، بسیج امکانات برای حل مشکلات استان ها و رفع محرومیت ها از نقاط مختلف کشور جزء برنامه های اولویت دار است.

دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با بیان اینکه همه تمهیدات و زمینه سازی های لازم برای بازگشت زائرین عزیز حسینی به داخل کشور فراهم شده است؛ گفت: مهم ترین مساله در این خصوص حمل و نقل و مسائل بهداشتی است که در این حوزه پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

وی در این خصوص گفت: اتوبوس های کافی اعزام شده و همچنین در حوزه حمل و نقل ریلی هم هماهنگی های لازم انجام شده است.

وزیر کشور در این زمینه، از تمهیدات و اقدامات لازم امدادی، تغذیه ای و بهداشتی در نظر گرفته شده در دو مرز مهران و شلمچه خبر داد و گفت: دوستان وزارت بهداشت هم برای انجام تست های لازم و فوری از زائران  مستقر شده اند.

وی همچنین درخصوص حمل و نقل هوایی هم گفت: هواپیما به اندازه کافی در نظر گرفته شده که طی سه الی چهار روز زائرین عزیز را به داخل کشور انتقال دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر کشور معارفه کهگیلویه و بویراحمد فرودگاه دولت مشکلات مردم مسائل اقتصادی بسیج مشکلات احمد وحیدی حمل و نقل اتوبوس تغذیه وزارت بهداشت هواپیما وزارت کشور دکتر وحیدی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت

وزیر تندروی رژیم صهیونیستی پس از واژگونی خودروی خود، به دلیل برداشتن جراحت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی امروز جمعه گزارش کردند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل عملیات با سلاح سرد در منطقه الرمله دچار حادثه رانندگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت خودروی بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات در الرمله واژگون شد و وی به بیمارستان «شامیر» (آساف هروفیه) در شهر «بئر یعقوب» منتقل شد و وضعیت سلامتی وی تقریبا خوب ​​است.

دفتر بن گویر هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: خودروی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی دچار سانحه رانندگی شد. وضعیت وی خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است‌.

قابل ذکر است که بن گویر به دلیل وقوع عملیات با سلاح سرد که توسط یکی از اهالی منطقه الرمله انجام شد، در این منطقه حاضر شد.

در این عملیات یک زن صهیونیستی مجروح شد و عامل عملیات به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت