Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@06:43:24 GMT

آخرین اخبار از لیست جدید اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۷۹۷۵

آخرین اخبار از لیست جدید اسکوچیچ

لیست جدید تیم ملی فوتبال به زودی اعلام می‌شود تا ملی پوشان خود را برای بازی با امارات و کره جنوبی آماده کنند.

به گزارش برنا؛ شنیده ها حکایت از آن دارد که لیست جدید دراگان اسکوچیچ تغییر چندانی نسبت به لیست قبلی ندارد و لژیونر ها تقریباً همان نفراتی هستند که برای بازی با سوریه و عراق دعوت شده بودند. در نهایت لیست اصلی تیم ملی برای بازی با امارات و کره جنوبی یکی دو تغییر خواهد داشت که آن هم تغییرات مهمی نیست و پیش بینی می شود سرمربی کروات تیم ملی به ترکیب اصلی دست نزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بازی های  تیم ملی در زمان سرمربیگری اسکوچیچ با پیروزی به پایان رسیده تا آمار جذابی برای این مربی کروات در تیم ملی رقم بخورد. او می‌خواهد این روند را در دو دیدار آتی مقابل امارات و کره جنوبی هم ادامه بدهد چرا که خوب می‌داند در آن صورت علاوه بر خلق یک رکورد جدید، صعود تیم ملی به جام جهانی هم تا حد بسیار زیادی تضمین می شود. تیم ما اگر امارات کره‌جنوبی و لبنان را ببرد حتی در صورت چند ناکامی در دور برگشت باز هم مسافر جام جهانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی سوریه عراق تیم ملی کره جنوبی صعود تیم ملی به جام جهانی لبنان جام جهانی تیم ملی کره جنوبی امارات اسکوچیچ لیست کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ امارات، امروز (جمعه) اتحاد کلبا به مصاف النصر رفت و در شرایطی که ۲ بر صفر از حریف خود جلو بود، در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. اتحاد کلبا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت. نکته مهم این بازی درخشش دوباره مهدی قایدی بود که طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

درخشش ادامه‌دار باشو در امارات

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی در جریان دیدار امروز اتحاد کلبا مقابل النصر در دقیقه ۱۰ گل نخست تیمش را به‌ثمر رساند و یکی از بهترین‌های تیمش بود. او با این گل، به آمار ۹ گل زده در لیگ امارات رسید و با دادن ۵ پاس گل در این فصل، موثرترین بازیکن اتحاد کلبا محسوب می‌شود. او با تاثیر گذاشتن روی ۱۴ تیمش، چهارمین بازی موثر لیگ امارات است و تنها فابیو لیما با ۱۸، عمر خریبین ۱۶ و نیکولاس خیمنز با ۱۵ تاثیر بالاتر از او قرار دارند. نکته مهم این نفرات حضورشان در تیم‌های بالانشین است و قایدی در تیمی چون اتحاد کلبا توانسته این آمار عالی را ثبت کتد.

قایدی در ۷ بازی اخیر اتحاد کلبا ۳ بار گل زده و ۴ پاس گل هم ارسال کرده و در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده او به گوش می‌رسد ولی ستاره ایرانی با این عملکرد می‌تواند آماده یک انتقال جذاب در نقل‌وانتقالات تابستانی باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899926

دیگر خبرها

  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو