Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید قاسمی وند روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب افزود: به رغم کمبود نیروی انسانی تلاش می کنیم رسیدگی به پرونده ها در اسرع وقت انجام گیرد.

وی سپس ضمن تأکید بر حفظ کرامت انسانی مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی شهرستان خاطرنشان کرد: سعی می کنیم با رفتار مناسب با ارباب رجوع، شأن و منزلت دستگاه قضایی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی وند همچنین بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از رونق تولید تأکید کرد.

رئیس دادگستری بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های علیرضا دهقان، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بناب برای محمد جلیلی، دادستان جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار بناب نیز در این آیین گفت: حفظ کرامت انسانی مراجعه کنندگان و مردم داری از خصوصیات بارز مسئولین قضایی و کارکنان دادگستری بناب است.

شهریار فتحی افزود: برقراری نظم و آرامش در شهرستان بناب را مدیون همکاری دستگاه قضایی بخصوص زحمات دادستان عمومی و انقلاب هستیم.

وی تصریح کرد: انصافاً دادستانی در جریان برگزاری انتخابات در زمینه مقابله با خرید و فروش رأی و سایر موضوعات همکاری شایسته ای با اعضای شورای تأمین شهرستان داشت و ضمن ایستادگی در مقابل برخی فشارهای بیرونی، بهترین و منطقی ترین تصمیمات را اتخاذ کرد. 

فتحی با اشاره به مهاجرپذیر بودن این شهرستان ادامه داد: توجه به محرومین و برخورد قاطع با ناقضین حقوق مردم باید سرلوحه دادستانی عمومی و انقلاب بناب باشد.

 معاون قضایی دادگستری آذربایجان شرقی نیز گفت: در راستای گسترش عدالت و مبارزه با فساد دادستان عمومی و انقلاب باید با قدرت و صلابت با مجرمان برخورد کند.

عزیز امن اللهی با بیان اینکه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکارانش با مردم به احترام برخورد کنند و حامی محرومین و مستضعفین بوده و از صدور حکم به جرایم غیرعمد اجتناب کنند، افزود: در عین حال انتظار می رود با افرادی که امنیت عمومی مردم را سلب می کنند و اخلالگر نظام اقتصادی هستند و همچنین آن دسته از مدیران و کارکنانی که با ترک فعل خود سبب لطمه به منافع عمومی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می شوند، برخورد قاطع و قانونی به عمل آید.

این مقام قضایی دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرستان بناب جزو شهرهای امن استان است؛ اظهار کرد: به رغم کمبود شدید نیروی انسانی در حوزه قضایی و کارمندی با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده است

.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان شرقی بناب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی بناب دادگستری آذربایجان شرقی بناب دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک

دادستان عمومی و انقلاب فردیس به شهرداری این شهر دستور داد سریعا نسبت به ساماندهی و حل مشکلات یک پارک که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده ورود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضایی گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علی رغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز است و همین موضوع موجبات محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه‌ به علت حضور اراذل و توزیع مواد مخدر، و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

وی افزود: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است