Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در مسئله عزل و نصب‌ها دخالتی نمی‌کنم و این امر باید بر اساس قانون صورت بگیرد و در این زمینه باید قانون‌گرایی را مد نظر قرار دهیم. 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی پنج‌شنبه ۸ مهرماه در شورای ادارای استان همدان با اشاره به اینکه انتخاب مدیر کل‌ها را استاندار باید انجام دهد، افزود: اگر در عزل و نصب‌ها سهم ‌خواهی ورود پیدا کند و کار سیاسی انجام دهیم خیانت به منافع مردم است و اگر مسئولان و مردم ملزم به اجرای قانون شوند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه بیان کرد: اشتغال جوانان مشکل جدی در همدان است و استان باید برای این مشکل برنامه جامعی داشته باشد و تلاش مضاعفی در این زمینه انجام شود. 

شعبانی‌موثقی درباره مشکل آب استان گفت: مردم مشکل زیادی را در این رابطه احساس نکردند اما کمبود آب نیازمند برنامه جامع و بلند مدت است و امروز باید فکر کنیم تا ۲۰ سال آینده با مشکل مواجه نشویم و به عبارت دیگر چرا وقتی دچار مشکل شدیم باید دنبال چاره باشیم بنابراین مدیر خوب باید برای آینده برنامه داشته باشد. 

وی در رابطه نظارت بر قیمت‌ها هم بیان کرد: مردم انتظار دارند دولت در این زمینه بیشتر نظارت‌ داشته باشد و متاسفانه شاهد گرانی زیادی در برخی از اقلام مانند برنج و برخی از میوه‌ها و شلوغی صف نانوایی‌ها هستیم.

امام جمعه همدان در ادامه اظهار کرد: گفتمان غالب بین مسئولین باید خدمت به مردم باشد و حاشیه‌ها نباید توانشان را تضعیف کند و خدمتگزاری را از بین ببرد، به عبارتی نباید مشغول به حاشیه‌ها شویم و باید مراقب آنها باشیم. 

شعبانی‌موثقی اضافه کرد: حاشیه‌ها مربوط به برخی از افراد است و مردم از ما کار و حل مشکلات را می‌خواهند و حاشیه رفتن آسیب به خودمان و خیانت به مردم است بنابراین دامن  زدن به حاشیه‌ها عقلانی نیست.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شوراي اداري عزل و نصب ها حاشیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود