Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از لازمه‌های ورزش ما چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی توجه و رسیدگی ویژه به توسعه ورزش بانوان است.

به گزارش برنا؛ دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در ادامه سفر استانی خود به کرمان بعد از بازدید ورزشگاه سرچشمه اظهار داشت: زیرساخت بسیار خوبی برای ورزشگاه سرچشمه در نظر گرفته شده و برای ساخت این مجموعه زحمات زیادی کشیده شده است که می‌تواند در خدمت رشته فوتبال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فضای ارزشمندی در ورزشگاه سرچشمه موجود است که می‌توان برای رشته‌های دیگری نیز از آن بهره گرفت. این ورزشگاه بخشی از نیازهای فوتبال منطقه را پوشش می‌دهد و می‌توان برای میزبانی مسابقات داخلی و بین‌المللی از این ورزشگاه استفاده کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این اتفاقات خوب که در سطح کشور می‌افتد باید به بهترین نحو اطلاع‌رسانی شود تا همه از ظرفیت خود این مکان ها و زحماتی که مدیران برای ساخت این مجموعه‌ها کشیده‌اند باخبر شوند. یکی از تکالیف ما در وزارت ورزش و جوانان کمک به تسریع اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این راه از متخصصان امر کمک خواهیم گرفت.

دکتر سجادی بیان داشت: امروز در دنیا از یک فضای ورزشی برای چندین رشته بهره می‌گیرند و ما نیز باید این هنر را در کشور به کار بگیریم. این ورزشگاه‌هایی که آماده می‌شود که به بهره برداری برسد ارزش افزوده‌ ای برای ورزش کشور خواهد بود.

او ادامه داد: یکی از لازمه‌های ورزش ما چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی توجه و رسیدگی ویژه به توسعه ورزش بانوان است. مادران فردا باید از شادابی خوبی برخوردار باشند. الان که ما جامعه را به فرزندآوری ترویج می‌دهیم این روحیه ورزشی می‌تواند از پدر و مادر به فرزندان منتقل شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بعد قهرمانی این قضیه در حال حاضر مدال‌ها به صورت پنجاه، پنجاه بین زنان و مردان تقسیم می‌شود. در خیلی از رشته‌ها بانوان ما با رعایت حجاب اسلامی موفق به کسب افتخار و مدال می‌شوند. بسیاری از کشورهای اسلامی از حجاب بانوان ما ایده گرفته‌اند.

او گفت: در بخش مدیریت نیز بانوان ارزشمندی داریم که هم باتجربه هستند و هم تخصص لازم دارند و در پست‌های زیادی مشغول به فعالیت هستند. بانوان ما در ورزش با ارزشی که به آنها گذاشته شد هم در بحث مدیریتی و هم در بحث داوری و مربیگری کارنامه خوبی دارند. هم‌اکنون بانوان سهم بسزایی در ورزش قهرمانی و همگانی دارند.

دکتر سجادی بیان داشت: بخش خصوصی در بعضی موارد توانسته از دولت پیشی بگیرد و چون در سرمایه‌گذاری ها دستش باز است می‌تواند هزینه بهتری برای ساخت پروژه‌ها انجام دهد. بخش خصوصی علاوه بر حوزه ورزش می‌تواند در حوزه جوانان نیز سرمایه‌گذاری کند. سعی ما این است که موانع را از سر راه بخش خصوصی برداریم.

او افزود: ما چهار هزار مکان ورزشی نیمه تمام در کشور داریم که بعضی از این پروژه ها به آرامی تکمیل می‌شود. بخش خصوصی و خیرین ورزش‌یار می‌توانند در تکمیل این پروژه ها ما را یاری دهند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه وسیعی در وزارتخانه برای شفافیت و کنترل قراردادها و عدالت‌محوری در دست اقدام داریم. با همه فدراسیون ها این موضوعات را درمیان گذاشتیم و پیگیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال پوشش ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان جامعه پدر و مادر زنان مردان حجاب کشورهای اسلامی دولت بخش خصوصی وزارتخانه حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان بخش خصوصی چه در بعد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را كه مایة سربلندي ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو