Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: بمناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار، با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله سه تیم پزشکی بهداشتی _ درمانی و آموزشی شهید رهنمون برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی و آموزشی به منطقه قلایی از توابع این شهرستان سلسه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این اعزام بیش از 220 نفر در بخش‌های عمومی، مامایی و بهداشتی ارائه خدمت کردند، افزود: علاوه بر ویزیت و داروی رایگان، تزریق واکسن، کنترل فشار خون، برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری، خدمات بهداشت روان، توزیع ماسک و مشاوره توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم این منطقه بیان کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی، با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، ضمن آموزش‌های بهداشتی و مراقبتی تعداد ۲۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان مدرسه چم گرگعلی اهداء شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رهنمون منطقه قلایی سلسله بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان بهداشتی و درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت