Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قبوض صادر شده برای اقشار آسیب پذیر جامعه مبلغ بالایی بوده و قطعا اقشار آسیب پذیر از لوازم برقی لاکچری استفاده نکردند که در گروه مشترکان پرمصرف قرار بگیرند.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اظهارات سخنگوی صنعت برق مبنی بر  مصرف بیش از 85 درصد مشترکین 2 برابر الگوی مصرف، بیان کرد: ما شاهد اعتراضات زیادی از سوی مردم به دنبال افزایش نرخ قبوض برق مصرفی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت موظف است به اقشار آسیب پذیر جامعه توجه ویژه ای داشته باشد. قبوض صادر شده برای این قشر از جامعه مبلغ بالایی است و قطعا اقشار آسیب پذیر از لوازم برقی لاکچری استفاده نکردند که در گروه مشترکان پرمصرف قرار بگیرند.

وی در ادامه اظهار کرد: نمی توان با یک نگاه کلی قیمت را بالا برد و علت را نیز مشترکان پرمصرف مطرح کرد. شرکت برق قبل از آنکه به فکر نفع مادی خود باشد و یا کسری منابع خود را جبران کند، باید به فکر مردم باشد. قطعی های مکرر برق در فصل تابستان خسارت به زندگی مردم وارد کرده است. اکنون نباید با افزایش قیمت مردم را در فشار زیاد تری قرار داد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت و وزیر نیرو باید ورود جدی به این موضوع داشته باشند. در قیمت گذاری ها شرایط زندگی مردم باید مورد توجه قرار گیرد. از سوی دیگر مسئولان نظام مهندسی و حوزه شهرسازی باید به این موضوع توجه داشته باشند که در ساخت ساختمان باید شرایطی فراهم شود که مصرف انرژی به حداقل برسد.

وی در ادامه تاکید کرد: چه در بحث سرمایش و چه در بحث گرمایش ساختمان ها باید از سیستم هایی استفاده شود که در راستای بهینه سازی مصرف باشد. لازم است کار کارشناسی در این حوزه دنبال شود و مصرف انرژی را در ساختمان ها کاهش داد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اقشار آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردو شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6091457

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است