Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت:  ۲۱ سرمایه گذار در نیمه اول امسال در شهرک صنعتی کاسپین جذب شده اند که به آن‌ها ۱۱ هکتار زمین برای ایجاد واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین واگذار شده است.

به گفته خانپور، سرمایه گذاران جذب شده در نیمه نخست امسال ۶ هزار و ۱۳۶ میلیارد ریال در شهرک صنعتی کاسپین سرمایه گذاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با راه اندازی و بهره برداری از طرح‌های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای ۹۰۰ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از کاسپین به عنوان یکی از پرتقاضاترین شهرک‌های صنعتی کشور نام برد و گفت: نزدیکی به تهران و قرارگیری در جوار آزادراه قزوین-کرج-تهران و خط آهن غرب به شرق به همراه برخورداری از زیرساخت‌های مناسب، موقعیت ممتازی را در اختیار این شهرک و سرمایه گذاران آن قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اجرای طرح توسعه اراضی شهرک کاسپین با توجه به تقاضای زیاد سرمایه گذاران برای حضور در این شهرک، اظهار داشت: اولویت سرمایه گذاری در این شهرک با صنایع با فناوری بالا و دانش بنیان است.

شهرک صنعتی کاسپین در ۳۵ کیلومتری قزوین و در حاشیه آزادراه قزوین-کرج قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی سرمایه گذاری واحد تولیدی شهرک صنعتی کاسپین شهرک های صنعتی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند