Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتسال ایران با شکست در جام جهانی، نتوانست در جمع ۴ تیم نهایی قرار بگیرد. حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی که همواره چهره ای منتقد داشته، به حرف های ناظم الشریعه واکنش نشان می دهد. سرمربی تیم ملی گفته بود:

«قتل و جرم و جنایت کردیم که این انتقادات را می کنند؟»

شمس در واکنش به این اظهارات می گوید:

«وقتی می گویند مردم ناراحت هستند، می گویند مگر ما جرم و جنایت کردیم؟ کار شما از جرم و جنایت هم بدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نسل بعدی را سوزاندید. ۶ سال است تیم ملی دست نخورده. جلوی چشم مردم باخت مفتضحانه داشتید. جای عذرخواهی این حرف ها را می زنید؟ شاخ و شانه هم می کشند. شما عذرخواهی کنید، مردم می پذیرند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین شمس حسین شمس فوتسال محمد ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش تابناک، مهر نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیام روحیه بخشی را به تیم ملی فوتسال در آستانه فینال جام ملت‌های آسیا داد.

صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آن‌ها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید. نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

 

دیگر خبرها

  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید