Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملت و بیمه آسیا با هدف تقویت سطح همکاری ها، تفاهمنامه جدیدی به امضا رساندند.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه که مسعود بادین مدیر عامل شرکت بیمه آسیا و جمعی از مدیران ارشد هر دو مجموعه نیز در آن حضور داشتند، با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بانک ملت و بیمه آسیا هرکدام در فضای کسب و کار خود از بزرگترین و خوشنام‌ترین برند‌های حال حاضر کشور محسوب می‌شوند انعقاد این تفاهم نامه را اتفاقی مبارک و ویژه دانست.
دکتر بیگدلی با بیان اینکه روابط بین دو مجموعه بانک ملت و بیمه آسیا ریشه‌ای عمیق و قدیمی دارد، گفت: همانگونه که می‌دانید بخشی از سهام بیمه آسیا متعلق به بانک ملت است و نماینده این بانک نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره بیمه آسیا در آن مجموعه حضور دارد و همه این‌ها دلیل بر خاص و ویژه بودن این تفاهم نامه است و همه امیدواریم که با گسترش بیشتر تعاملات بین دو مجموعه هر چه زودتر نتایج و مزایای آن برای جامعه و به خصوص مشتریان بانک ملت و بیمه آسیا آشکار شده و مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به پرداخت مابه التفاوت سود پرداختی به مشتریان بانک در دو سال اخیر، این موضوع را نشان دهنده قدرت و جایگاه ویژه بانک ملت در نظام بانکی دانست و اضافه کرد: اگر امروز بیمه آسیا بانک ملت را به عنوان بانک اول خود انتخاب کرده است بی دلیل نیست چرا که این بانک در حوزه‌های مختلف از جمله ارائه بهترین خدمات بانکداری الکترونیک زبانزد است.
مسعود بادین مدیر عامل شرکت بیمه آسیا نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بانک ملت یکی از سهامداران عمده این شرکت محسوب می‌شود، این موضوع را برای این مجموعه باعث افتخار دانست و گفت: بانک ملت از ابتدای فعالیت این شرکت در کنار بیمه آسیا بوده و یکی از بانک‌های اصلی است که بیمه آسیا همواره با آن تعامل داشته است.
وی ادامه داد: حدود یک پنجم کل عملیات مالی بیمه آسیا در بانک ملت است و این موضوع نشان دهنده آن است که ما تا به امروز تعاملات بسیار گسترده‌ای با بانک ملت داشته ایم و البته بانک نیز خدمات بسیار مناسبی را در اختیار بیمه آسیا قرار داده است و امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه سطح تعاملات از این هم بیشتر شود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بانک ملت بیمه آسیا تفاهمنامه همکاری بانک ملت و بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود