Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس توانا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه وقف تعداد ۲۲۰ بسته معیشتی با ارزش بیش از ۸۵۰ میلیون ریال شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، چایی و کنسرو ماهی تن در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

توانا خاطرنشان کرد: ۱۶۰ فقره رفاه کارت نیز، به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف لامرد گفت: همزمان با آغاز دهه وقف بیش از یک میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال از محل عوائد موقوفات شهرستان لامرد در قالب بسته‌های معیشتی و رفاه کارت و پخت غذای گرم بین مستمندان و جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی افزود: عمده ترین موقوفات شهرستان لامرد، موقوفات عام از قبیل مساجد، حسینیه‌ها و آب انبارها است.

وی تصریح کرد: لامرد از نظر تعداد حسینیه بعد از شیراز رتبه اول، و از نظر تعداد مسجد جایگاه سوم را در سطح استان فارس دارد و یقیناً این جایگاه نشان از پیشینه دینی و روحیه اعتقادی مردم این خطه و همچنین تلاش‌ها و خدمات ارزشمند خیّرین و واقفین ارجمند این شهرستان است.

رئیس اداره اوقاف لامرد تصریح کرد: این کمک‌ها به مناسبت آغاز دهه وقف و با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم و وظایف ذاتی سازمان اوقاف، اجرای امینانه نیات واقفین ارجمند است که در قالب طرح شمیم حسینی بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و اومور خیریه شهرستان لامرد از رفع تصرف موقوفه آب انبار صفایی واقع در بلوار معلم نبش شرقی خیابان خلیج فارس در شهر لامرد خبر داد وگفت: حکم قطعی رفع تصرف از سوی دادگاه تجدیدنظر استان به اوقاف ابلاغ شده است، و این موقوفه به متراژ ۱۵۳۰ متر مربع، و ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریالی می‌باشد.

توانا، از همه واقفین، خیّرین و بانیان خیری که در رشد و تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم، و رفع نیازهای اجتماعی، اقتصادی و مذهبی منطقه و شهرستان بر می‌دارند تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 5320115

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف فارس هفته وقف لامرد ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا زلزله واکسن کرونا کرمانشاه گرگان کهگیلویه و بویراحمد اربعین 1400 واکسیناسیون کرونا قزوین سیستان و بلوچستان احمد وحیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال از این خسارت مربوط به جاده‌ها و ابنیه فنی راه‌ها در شهرستان‌های بردسکن، بجستان، تربت حیدریه، رشتخوار، کلات، خوشاب، مشهد، کوهسرخ و گناباد بوده است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی میزان خسارت وارده به این حوزه را بسیار محدود اعلام کرده بود، بیان کرد: بر اساس اعلام فرمانداران، خسارت سیلاب و بارش‌های هفته گذشته در شهرستان‌های مختلف استان با باغ‌ها و مزارع، افزون بر هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: جمعه گذشته نیز در پی شکسته شدن سد و بندهای کشاورزی در زیر کوه قاین خراسان جنوبی آب وارد برخی روستاهای جنوبی شهرستان خواف شد.

عباسی افزود: خوشبختانه فرمانداری به سرعت با استفاده از ماشین آلات راهداری مسیر سیلاب را تغییر داده و سدی در برابر ورود آب به بخش‌های کشاورزی ایجاد کرد ولی باز هم برخی مزارع در شهرستان خواف با نفوذ محدود آب دچار خسارت جزیی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش