Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاملات مسکن در شهریور ۱۴۰۰ در منطقه ۵ رکورددار بیشترین تعداد و در منطقه ۱۹ کمترین تعداد بوده است. خبرگزاری میزان - بررسی وضعیت بازار مسکن در شهریور ۱۴۰۰ حاکی از آن است که قیمت خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله‌شده در بنگاه‌های ملکی شهر تهران نسبت به ماه قبل با رشد ۲.۴ درصدی به ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  میانگین هر متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در شهریور سال ۹۹ حدود ۲۴ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان بوده است و در شهریور ۱۴۰۰ با رشد ۳۰ درصدی با حدود ۷ میلیون و ۶۸۲ هزار تومان افزایش به ۳۱ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان رسیده است.   در شهریور ۱۴۰۰ بالغ بر ۷ هزار و ۷۸۹ واحد مسکونی در تهران معامله شده که بیشترین سهم مربوط به واحد‌های تا ۵ سال ساخت با ۲ هزار و ۵۷۴ فقره معامله بوده است.   در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری بیشترین معاملات مربوط به منطقه ۵ با ۱۱۰۹ فقره معامله معادل ۱۴ درصد از کل معاملات بوده است و میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در این منطقه حدود ۳۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان بوده که حدود ۶ میلیون تومان از میانگین قیمت کل شهر تهران بیشتر بوده است.   کمترین معاملات نیز مربوط به منطقه ۱۹ شهرداری تهران با ۵۲ فقره معامله بوده که قیمت هر مترمربع آپارتمان در این منطقه حدودا ۱۳ میلیون تومان کمتر از میانگین قیمت کل شهر تهران است.   بررسی‌ها نشان می‌دهد منطقه یک شهرداری تهران با میانگین قیمت متری ۶۸ میلیون و ۹۰۸ هزار تومان گرانترین منطقه تهران بوده که حدوداً دوبرابر میانگین قیمت شهر تهران بوده و در شهریورماه ۳۹۲ معامله در آن به ثبت رسیده است.   ارزانترین منطقه شهر تهران نیز مربوط به منطقه ۱۸ با میانگین قیمت ۱۵ میلیون و ۳۱ هزار تومان بوده که بیش از ۱۶ میلیون کمتر از میانگین قیمت آپارتمان در شهر تهران است و ۱۹۶ فقره معامله در این منطقه به ثبت رسیده است.   بیشتر بخوانید: خرید ملک در ترکیه؛ سرمایه‌گذاری یا سرمایه‌سوزی؟/ نجات آنکارا از ورشکستگی با کمک ۷ میلیارد دلاری ایرانیان!   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی بازار مسکن قیمت آپارتمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بازار مسکن قیمت آپارتمان شهریور ۱۴۰۰ میانگین قیمت فقره معامله هزار تومان شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟