Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس نتیجه بازدید خود از شهرستان‌های برخوار، شاهین شهر و میمه را تشریح کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در خصوص این سفر گفت: در ادامه سفر‌های نظارتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناطق مختلف کشور روز دوشنبه به همراه آقای علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار پس از بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی و مشاهده مشکلات موجود، جهت رفع مشکلات این شهرستان‌ها جلسه‌ای با حضور مسئولین دستگاه‌های مربوطه برگزار شد که طی آن تصمیماتی برای رفع سریعتر این مشکلات گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خضریان در تشریح تصمیمات گرفته شده عنوان کرد: در جهت تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی برخوار مقرر گردید سازمان برنامه و بودجه اعتبار ۴.۵ میلیارد تومانی این پروژه که در قانون بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است را به صورت صد در صد تخصیص دهد و مبلغ ۶.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن را جهت این پروژه تخصیص دهد. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از محل منابع داخلی خود، حداکثر تا یک ماه آینده مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص خواهد داد، همچنین این وزارتخانه اقدام لازم جهت اخذ مجوز ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تا سقف ۱۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه را پیگیری خواهد نمود و پس از اخذ مجوز، جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی جهت مشارکت یکی از بانک‌ها در این پروژه برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: با عنایت به فرسودگی شبکه فاضلاب شهر‌های گرگاب و حبیب‌آباد که منجر به ریزش چندین باره خیابان گردیده است، برای حل فوری این مشکل مذاکراتی با بانک صادرات ایران صورت گرفت و مقرر شد مبلغ ۵۰ میلیارد تومان در قالب ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در این پروژه مشارکت خواهد کرد. با انجام این مصوبه، شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور متعهد شد مشکلات گرگاب و حبیب‌آباد مرتفع گردد.

خضریان ادامه داد: جهت تکمیل پروژه فاضلاب شاهین‌شهر نیز مصوب شد اعتبار این پروژه که در قانون بودجه ۱۴۰۰ به مبلغ ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است به صورت صد در صد تخصیص داده شود و شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز متعهد شد از سرجمع اعتبارات ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان در این پروژه فاینانس جذب نماید.

خضریان افزود: با عنایت به بازدیدی که از ورزشگاه شاهین‌شهر صورت گرفت و گفتگویی که با ورزشکاران این شهرستان پیرامون نیاز‌های ورزشی شهر انجام شد، جهت بازسازی این ورزشگاه مقرر گردید از محل منابع در اختیار وزیر محترم ورزش و جوانان، مبلغ ۳ میلیارد تومان جهت حل مشکلات ضروری به این ورزشگاه تخصیص داده شود و مشکلات اولیه از جمله سرویس‌های بهداشتی، فنس‌کشی، آب آشامیدنی و... حداکثر تا یک ماه آینده و سایر مشکلات مانند تکمیل زمین چمن توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حداکثر تا دهه فجر مرتفع شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در پایان گفت: یکی از مطالبات مردم عزیزمان احداث خط مترو اصفهان-شاهین‌شهر از مسیر برخوار بود که مقرر شد شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید، مطالعات پروژه و تملک زمین را حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه به پایان رساند و در زمینه تملک زمین‌های غیردولتی، استانداری و شهرداری شاهین‌شهر مشارکت خواهند کرد، همچنین صدور مجوز ماده ۲۳ برای این پروژه توسط سازمان برنامه و بودجه پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی خضریان مجلس اصفهان میلیارد تومان شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید تعدادی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در تشریح بازدید بعدازظهر امروز خود به همراه عبدالحسین روح‌الامینی دیگر نماینده مردم تهران و رئیس کمیته بهداشت درمان مجمع نمایندگان استان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران گفت: این بازدید به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران و جهت آشنایی میدانی با دستاوردها، خدمات، ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه مهم و حیاتی برگزار شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران توضیح داد: با توجه به اینکه بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسئولین سازمان انتقال خون، این اداره تأمین کننده ۲۵ درصد خون و سایر فرآورده‌های خونی کشور و از مراکز حیاتی تهران است و خون، پلاسما، پلاکت، کرایو و... از فرآورده‌های خونی است، این مجموعه برای بیمارستان‌ها و بیماران خاص، اعمال جراحی، بیماران سرطانی و.. تأمین می‌کند.

خضریان با بیان اینکه انتظارات اعتباری متناسب با وسعت و اهمیت این مجموعه از مهمترین مسائل اداره کل انتقال خون استان تهران است، گفت: با توجه به نیاز اداره کل انتقال خون به تجهیزات خاص برای تولید و انتقال محصولات خونی و حفظ سلامت این محصولات و هزینه بالای نیروی انسانی متخصص و شبانه روزی، مجموعه انتقال خون با کسری اعتبارات در سال گذشته مواجه بوده و این مسأله موجب نارضایتی بخشی از کارکنان و حتی ترک کار آنها و شرکت‌های طرف قرارداد شده است.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: عدم مدیریت بحران برای وقایع طبیعی و آسیب پذیری برخی از اماکن وابسته به سازمان انتقال خون در برابر این حوادث و موضوعات مرتبط با حملات سایبری بخش دیگری از مشکلات انتقال خون کشور است که باید هرچه سریعتر مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

خضریان در پایان بیان کرد: با توجه به برنامه دولت جهت افزایش نزدیک به ۵۰۰۰ تخت بیمارستانی در سطح استان تهران، ضروری است موضوع نگاه ویژه به مراکز دریافت محصولات و فرآورده‌های خونی به عنوان یک امر حیاتی برای خدمات درمانی در تهران مورد توجه جدی قرار گیرد و در همین خصوص مقرر شد تا مجمع نمایندگان تهران در جلسات آتی خود با مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به این موضوع ورود نماید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است