Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، مهندس سهراب بهرامی گفت "در بررسی‌های اولیه صورت گرفته از تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان کوهرنگ علاوه تخریب ساختمان‌ها و ترک برداشتن ابنیه قطع آب آشامیدنی روستای مورز هم گزارش شده است 

 مهندس سهراب بهرامی در تشریح خسارت‌های وارد شده به تاسیسات آبرسانی گفت:

ساختمان ایستگاه کلرزنی شهر چلگرد و دیوارهای دو ساختمان اداری ترک برداشته است، همچنین تاسیسات مجتمع دشت زرین و ایستگاه‌های پمپاژ نصیرآباد، صالح‌آباد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: تخریب خط انتقال مجتمع آبرسانی بازفت بر اثر ریزش کوه؛ افت سطح آب در چشمه دزداران ؛ خسارت به مخزن روستای سرآقاسید و تخریب ایستگاه‌های پمپاژ سیلگاه و غلام آباد از جمله آسیب‌های وارد شده است 

مهندس بهرامی افزود: در زلزله‌های با ریشتر بالا معمولا آب چشمه‌ها تغییر مسیر می‌ دهند و با توجه به لرزش‌هایی که اتفاق افتاده چشمه تأمین کننده آب روستا های مازه رشته و باغ چندار جابجا شده. 

نامبرده گفت سه تیم تاسیسات درحال رفع مشکلات آبرسانی بوجود آمده هستند و تیم ارزیابی هم تشکیل و برای انجام بررسی‌های دقیق از خسارات وارده به تاسیسات، شبکه‌ها و منابع تامین آب به مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ اعزام شدند.

قابل ذکر است گزارش تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

کد خبر 1561351

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،کارشناس هواشناسی استان گفت: همچنین ایل بگی با ۱۹ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.
مبینی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۱۰ درجه سانتی گراد است.

دیگر خبرها

  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی