Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به رصد قیمت ۹۰ کالای مصرفی در بازار استان، گفت: قیمت ۱۸ کالا از جمله پیاز، غلات، پیاز، دستمال کاغذی و جوجه یکروزه کاهشی و قیمت ۳۷ کالای مصرفی از جمله برنج داخلی، موز، ماست، روغن موتور، رب گوجه و تخم‌مرغ افزایشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد رستمی ۱۴ مهرماه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته توسط بازرسان سازمان صمت از واحدهای صنفی در استان، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریورماه ۳۲۷۶ بازرسی از این واحدها انجام شد که بازرسی‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۱۲ درصدی روبرو شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: در بازرسی از واحدهای صنفی استان از ابتدای سال تاکنون ۱۵۳۹ پرونده تخلف تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تشکیل پرونده‌های تخلف با رشد ۳۶ درصدی مواجه شده است و این مسئله نشان‌دهنده موثر بودن بازرسی‌ها بود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی شش ماهه ابتدایی در سال‌جاری  ۲۱۳ میلیارد ریال است، گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف در چهارمحال و بختیاری ۹۰ درصد رشد داشته است و بیش‌ترین تعداد پرونده‌های تخلف مربوط به گران‌فروشی و کم‌فروشی است.

رستمی با اشاره به رصد قیمت ۹۰ کالای مصرفی در بازار چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: قیمت ۱۸ کالا از جمله پیاز، غلات، پیاز، دستمال کاغذی و جوجه یکروزه کاهشی و قیمت ۳۷ کالای مصرفی از جمله برنج داخلی، موز، ماست، روغن موتور، رب گوجه و تخم‌مرغ افزایشی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قیمت تخم‌مرغ به‌صورت غیررسمی افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: امروز قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام می‌شود.

در پایان جلسه محمدرضا عمرون- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش غیرقانونی قیمت جوجه یکروزه، اظهار کرد: افزایش قیمت تخلف است، مرغداری‌ها باید در هنگام خرید فاکتور فروش را از واحدهای تولیدی دریافت کنند.

وی بیان کرد: اگر واحدهای تولیدی فاکتور واقعی ارائه نمی‌دهند و هزینه مازاد از مرغدران بابت خرید جوجه یکروزه دریافت می‌کنند این مسئله قابل پیگری است، دامداران می‌توانند شکایت خود را به سازمان تعزیرات حکومتی برای پیگیری ارائه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری افزایش قیمت جوجه یکروزه بازرسی و نظارت گرانفروشي چهارمحال و بختیاری پرونده های تخلف کالای مصرفی جوجه یکروزه تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • نفت در مدار رشد؟
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳