Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی‌ها نشان می‌دهد بین خواب و خوردن بیشتر میان وعده‌های حاوی کربوهیدرات ارتباط مستقیمی وجود دارد.

خبرگزاری میزان _ مهر به نقل از زی نیوز نوشت: یافته‌های یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که هفت ساعت یا بیشتر خواب توصیه شده در شب را از دست می‌دهند، ممکن است نسبت به افرادی که به دستورالعمل‌های خوابیدن پایبند هستند، میان وعده‌های غذایی بدتری انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجزیه و تحلیل داده‌ها بر روی ۲۰ هزار بزرگسال آمریکایی نشان داد که بین رعایت نکردن توصیه‌های خواب و خوردن میان وعده‌های بیشتر حاوی کربوهیدرات‌ها، قند‌های افزودنی، چربی و کافئین ارتباط وجود دارد.

به نظر می‌رسد که مصرف میان وعده‌های شور و شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های غیرالکلی، بدون در نظر گرفتن عادات خواب در بین بزرگسالان یکسان است، اما افرادی که کمتر می‌خوابند، به طور کلی کالری میان وعده بیشتری در روز دریافت می‌کنند.

انجمن تحقیقات خواب آمریکا توصیه می‌کند که بزرگسالان برای بهبود سلامت مطلوب خود، هفت ساعت یا بیشتر در شب بخوابند. خواب کمتر از حد توصیه شده با خطر بیشتر بروز تعدادی از مشکلات سلامت از جمله افزایش وزن و چاقی، دیابت، فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی همراه است.

بیشتر بخوانید: ۴ خاصیت شگفت‌انگیز ذرت برای رشد و سلامتی پوست و مو

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: کربوهیدرات کم خوابی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کربوهیدرات کم خوابی میان وعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر ویژه قوه قضاییه، ارتباط بین قوه قضاییه با مردم را مهم دانسته و افزودند: حضور مسؤولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

ایشان در ادامه افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

ایشان پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضاییه ارتباط ندارد را مهم شمرده و گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد، ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟