Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:47:37 GMT

محمدرضا گرایی در مسیر عبدالرشید سعدالله اوف

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۲۵۱۱

محمدرضا گرایی هم می تواند مثل عبدالرشید سعدالله اوف هم مدال طلای المپیک و هم مدال طلای بازی های جهانی را در مدت زمان کوتاهی به دست بیاورد

از میان 6 مردی که در کشتی آزاد المپیک مدال طلا گرفتند، تنها 2 نفر در مسابقات جهانی 2021 نروژ شرکت کردند.

به گزارش طرفداری، از جمع مردانی که در مسابقات المپیک عنوان طلا گرفتند، دیوید تیلور و عبدالرشید سعدالله اوف قهرمانان اوزان 86 و 97 کیلوگرم، در المپیک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 مردی که در المپیک قهرمان کشتی آزاد بودند این نفرات بودند:

57 کیلو گرم: زائور اوگوئف از روسیه

65 کیلوگرم: ناکوتو اوتوگورو از ژاپن

74 کیلو گرم: زائوربک سیداکوف از روسیه 

86 کیلوگرم: دیوید تیلور از آمریکا

97 کیلوگرم: عبدالرشید سعدالله اوف

125 کیلو گرم: گیبل استیوسون از آمریکا

از این بین تنها دیوید تیلور و عبدالرشید سعدالله اوف به مسابقات جهانی آمدند که هر 2 نفر به فینال رسیدند و تیلور به حسن یزدانی باخت و قهرمانی در اسلو را از دست داد در حالی که عبدالرشید سعدالله اوف توانست قهرمانی در المپیک را در مسابقات جهانی اسلو تکرار کند.

اما در کشتی فرنگی یکی از قهرمانان المپیک محمدرضا گرایی ماست که در 67 کیلوگرم توانست عنوان قهرمانی المپیک را به دست آورد. در حالی که در المپیک نفراتی مثل لوئیس اورتا و میخائین لوپز از کوبا، ژان بلنویک از اوکراین، تامش لورینچ از مجارستان، موسی اولویف از روسیه هم قهرمانی در مسابقات فرنگی را گرفتند، در این میان اگر محمدرضا گرایی بتواند در مسابقات جهانی قهرمان شود، مثل عبدالرشید سعدالله اوف قادر خواهد بود طی مدت زمان کمتر از 2 ماه 2 مدال طلای مرغوب المپیک و جهانی را به دست آورد.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! فوتبالیست برزیلی، بعد از بیهوش کردن داور مسابقه دستگیر شد/ تصاویر حادثه علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! کیلیان ام باپه: هیچ وقت نمی توانیم در فوتبال آینده را پیش بینی کنیم رومن آبراموویچ پس از سه سال به انگلستان سفر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات جهانی محمدرضا گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی