Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@21:48:34 GMT

کاپلو: دوناروما ناسپاسی کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۳۹۹۰

کاپلو: دوناروما ناسپاسی کرد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا به انتقاد از نحوه جدایی دوناروما از میلان پرداخت.

به نقل از کوریره دلو اسپورت،جیان لوئیجی دوناروما محصول آکادمی میلان به شمار می آید.

این سنگربان جوان پیشنهاد میلان را برای تمدید قرارداد رد کرد و با قرادادی 5 ساله و آزاد راهی پاری سن ژرمن شد که این رفتار او با انتقاد کاپلو همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی باتجربه گفت: برای دوناروما آرزوی موفقیت می کنم. او دروازه بان بزرگی است و در قهرمانی ایتالیا رد یورو 2020 نقش بسزایی داشت اما نباید فراموش کرد که او در برخورد با میلان ناسپاسی کرد. نحوه جدایی این سنگربان اصلا مناسب نبود.

او ادامه داد: دوناروما لطف میلان به خود و خانواده اش را فراموش کرد. او باید بهتر رفتار می کرد و حداقل اینگونه مجانی جدا نمی شد.

شب گذشته دوناروما برای نخستین بار بعد از جدایی به سن سیرو برگشت که نه تنها با استقبال هواداران همراه نشد بلکه برخورد تندی با او شد و صدای سوت های ممتد هواداران میلان علیه او به گوش رسید./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها