Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال فرانسه، شکست دو بر صفر مقابل بلژیک را با برتری سه بر دو عوض کرد تا صعودی رویایی به فینال لیگ ملت‌های اروپا داشته باشد.

به گزارش مشرق، چهارشنبه شب در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا، فرانسه و بلژیک در شهر تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی با پیروزی رویایی و سه بر دو فرانسه همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست با برتری مطلق بلژیک همراه شد و شیاطین سرخ اروپا عملکردی چشم‌نواز داشتند.

در دقیقه ۳۳ «یانیک کاراسکو» با حرکت از جناح چپ و ضربه‌ای زمینی، «هوگو لوریس» را غافلگیر کرد و گل نخست بازی را به ارمغان آورد.

سه دقیقه پس از آن، «روملو لوکاکو» با حرکتی انفرادی و ضربه‌ای تماشایی از زوایه بسته توپ را به تور درواز قهرمان سال ۲۰۱۸ جهان دوخت تا اختلاف دو برابر شود.

با این حال فرانسه نیمه دوم را با تغییراتی که «دیدیه دشان» داشت، متفاوت نشان داد.

در دقیقه  ۶۲ «کریم بنزما» که سال درخشانی را سپری می‌کند توانست گل نخست خروس‌ها را ثبت کند.

در دقیقه ۶۹ داور با استفاده از سیستم  VAR خطا روی «آنتوان گریژمان» را پنالتی تشخیص داد. «امباپه» پشت توپ ایستاد و گل دوم و تساوی فرانسه را به‌ثمر رساند.

در دقیقه ۸۵ لوکاکو دروازه فرانسه را باز کرد اما این گل آفساید اعلام شد و دو دقیقه پس از آن ضربه آزاد تماشایی «پل پوگبا» به تیرک دروازه بلژیک برخورد کرد.

در دقیقه ۹۰ کار تیمی زیبای بازیکنان فرانسه با شوت پای چپ و مهارنشدنی «تئو هرناندز» همراه شد تا فرانسه به گل سوم رسیده و با تکمیل کامبک خود، صعودی رویارویی به فینال داشته باشد. بلژیک هم همچون سالیان گذشته از صعود به فینال در یک تورنمنت مهم بازماند و بازهم در نیمه‌نهایی باخت تا همچنان حسرت به دل بماند.

با این اوصاف فرانسه یکشنبه شب برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف اسپانیا می‌رود. پیش از آن نیز و در همان‌روز، ایتالیا و بلژیک در دیدر رده‌بندی حضور می‌یابند.

چهارشنبه شب در دیگر دیدار نیمه‌نهایی، اسپانیا برابر ایتالیا میزبان این مسابقات به برتری دو بر یک رسید و فینالیست شد.

لیگ ملت‌های اروپا از سال گذشته میلادی جایگزین دیدارهای تدارکاتی در قاره سبز شد. اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با این تصمیم موجب شد تا تورنمنت جدیدی شکل گرفته و فوتبال را در این قاره با جدیت بیشتری دنبال کند.

این مسابقات در چهار دسته برگزار می‌شود و در نخستین دوره آن تیم ملی پرتغال به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان آنتوان گریژمان هوگو لوریس فرانسه لوکاکو کریم بنزما لیگ ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان