Web Analytics Made Easy - Statcounter

 درگیری دسته‌جمعی در دهستان آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر سر آب دادن به گوسفندان با قتل یک مرد جوان حدود 37 ساله و بازداشت جوان 40 ساله دیگری به پایان یافت.

به گزارش رکنا، دهیار دهستان آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با تشریح نحوه قتل جوان حدود 37 ساله در این دهستان، اظهار داشت: متاسفانه هفته گذشته، چوپانان وقتی گوسفندان خود را به محل آبخوری در کوهستان آوردند درگیری بر سر آب دادن گوسفندان بین آنان شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" محمدمراد آفتابی "گفت: بعد از اتمام این درگیری، متاسفانه با تماس هایی تلفنی که طرفین با صاحبان گوسفندان داشتند یکی از آنان که در استان بوشهر درحال کار بنایی بود به منطقه آجم آمده و در درگیری ها حضور پیدا کرد.

وی نسبت فامیلی قاتل و مقتول را پسر عمو عنوان و اظهار داشت: درگیری وقتی دسته جمعی شد متاسفانه یکی از پسر عموها با اسلحه ساچمه زنی توسط پسر عموی دیگرش کُشته و بعد از مدتی، قاتل حدود 40 ساله با وساطت ریش سفیدان و معتمدین محلی تحویل نیروی انتظامی کهگیلویه شد.

آفتابی افزود: جسد مقتول در یاسوج خاکسپاری شده است و هم قاتل و هم مقتول متاهل و هرکدام دارای 2 فرزند هستند.

دهیار آجم دیشموک در پاسخ به این سئوال که مگر عشایر آن منطقه با کمبود آب برای دام های خود مواجه هستند؟ خاطرنشان کرد: خیر، دهستان آجم دارای یکی از پُرآب ترین رودخانه ها بوده و متاسفانه قتل صورت گرفته نتیجه درگیری چوپانان در کوهستان است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه هم تاکیدکرد که با وساطت دادستان این شهرستان قاتل جوان 37 ساله دیشموکی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جهان دیماز گفت: در این درگیری، پسر عموی 37 ساله ای با اسلحه ساچمه زنی به قتل رسید و با رایزنی دادستان شهرستان کهگیلویه، همکاری طرفین این درگیری و با وساطت بزرگان و ریش سفیدان، قاتل دستگیر و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد که پس از طی مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی می‌شود.

 منطقه « آجم » در بخش« دیشموک »  شهرستان «کهگیلویه» از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که دارای جاذبه‌های متعدد گردشگری و سیاحتی است.

این منطقه زیبا با «دیشموکِ کهگیلویه» حدود چهارساعت بصورت زمینی فاصله داشته که این میزان با شهرستان مارگونِ بویراحمد کمتر از یکساعت و تا یاسوج  مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر از سه ساعت است.

دهستان آجم در 60 کیلومتری بخش دیشموک و در 170 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه واقع شده که محور ارتباطی این منطقه گردشگری متاسفانه در شرایط بسیار نامساعدی قراردارد و عبور و مرور اهالی ساکن در آن به سختی و یا با ماشین های سنگین امکان پذیر است.

 آجمی ها  قصد دارند حوزه استحفاظی خود را از کهگیلویه بزرگ جدا کرده تا بتوانند با الحاق به بویراحمد ، مشکلات شان را کمتر کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل درگیری قاتل اخبار حوادث قتل قاتل نزاع دسته جمعی درگیری مرگبار درگیری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دنیا جهانبخت مریم مومن عکس های مریم مومن مهناز افشار مهناز افشار بازیگر دنیا جهانبخت و مهراد جم دنیا جهانبخت در اینستاگرام سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...