Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@22:19:48 GMT

کاهش ۷۵ درصدی نزاع دسته جمعی درگچساران

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۱۷۰۵

کاهش ۷۵ درصدی نزاع دسته جمعی درگچساران

فرمانده انتظامی گچساران از کاهش ۷۵ درصدی نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران در آیین صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد این نهاد گفت:نیروی انتظامی در یکسالی که گذشت اقدامات شاخصی در سطح شهرستان انجام داد که مهمترین موضوع نیز بحث انتخابات بود که با تعامل خوبی که در شورای تامین و دیگر دستگاه ها نیز ایجاد شد، به نوعی بهترین انتخابات طول تاریخ گچساران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:برخی ها فکر می کردند که برگزاری انتخابات گچساران ساده بود، اما با توجه به حواشی ها زیاد، موضوعات امنیتی که لحاظ شده بود مردم هم دیدند که امنیت انتخابات در این شهرستان به بهترین نحو موجود انجام شد حاصل تلاش های عزیزان در شورای تامین و دیگر نهادها بوده است.

فرماتده انتظامی گچساران تصریح کرد: در بحث ستاد ملی کرونا و مبارزه با این بیماری همکاران ما نیز در بحث کنترل ورودی و خروجی جاده ها و چه در کنترل بازار، نهایت تلاش خودشان را انجام دادند هرچند آسیب ها و حوادثی هم داشتیم و برخی از همکاران ما هم از جمع ما جدا شدند و به رحمت ایزی پیوستند اما نتیجه این شد که امروز وضعیت مناسبی را در سطح شهرمان شاهد هستیم.

موسوی عنوان کرد: نوروز گذشته یکی از امن ترین نوروزها بود که پشت سر گذاشتیم، که بخشی برنامه ریزی و بخشی هم فعالیت همکاران بود و امسال نیز امنیت مراسمات مذهبی در گچساران هم به نحو مطلوب نیز انجام گرفت.

وی گفت: به همت و حساسیت دستگاه مقتدر قضایی و تلاش ضابطین انتظامی در سطح شهرستان،امروزهم شاهد وضعیت امنیتی خوبی در سطح شهرستان هستیم بنابراین در بحث نزاع های دسته جمعی که ایرادی همیشگی در شهرستان بود بیش از 75درصد نیزکاهش نزاع های دسته جمعی را داشته ایم که این موارد نیز به سادگی به وجود نیامده است.

فرمانده انتظامی گچساران خاطر نشان کرد:در بحث سرقت های مسلحانه، سرقت های به عنف، زورگیری و شرارت نیز آمارها در این شهرستان منفی است و امروز نیز چیزی به اسم نوچه پروری در شهرستان نداریم، و نداریم در گوشه ای از این شهر که کسی ادعای گنده لاتی داشته باشد اگر افرای هم باشند جرات عرض اندام ندارند.

موسوی بیان کرد:در بحث مبارزه با موا مخدر در طول یکسالی که گذشت بیش از یک هزار و 125کیلوگرم انواع مخدر کشف و ضبط شد که این آمار کمی نبود و در محلات نیز بیش از 225نفر که خرید و فروش و اقدام به این امر می کردند نیز دستگیر شدند که در این راستا هم بیش از 65نفر قاچاقچی مواد مخدر هم دستگیر شد.

وی افزود:در بحث قاچاق کالا نیز نیروی انتظامی با تمام توان ورود کرده و بیش از 25میلیارد تومان کالای قاچاق در شهرستان کشف وضبط شد که آمار بالایی نسبت به دیگر نقاط استان بود که بیش از 490نفر در امر قاچاق کالا نقش داشتند که دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد :جا دارد تشکری از رئیس دستگاه قضا در گچساران داشته باشم به جهت حساسیتی که در بحث دستگیری متهمین فراری در گچساران داشتند.

وی افزود:  دستگیری بیش از سه هزارو 738متهم در طول یکسال گذشته نیز آمار خیلی بالایی در همه زمینه ها است.

وی اضافه کرد:اعتماد مردم امروز به نیروی انتظامی به حدی است که ما بیش از 20هزارو 890تماس 110در این مدت داشته ایم درحالی که هر تماسی خودش یک عملیات می خواهد و نسبت به سال گذشته 10درصد نیز افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران بیان کرد:بنابراین در این مدت 2هزارو 585دستگاه انواع خودرو، بخشی فاقد پلاک، برخی پلاک مخدوش ،بخشی دستور مقام قضایی و برخی ها هم بی نظمی در سطح شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

موسوی تصریح کرد:بیش از 400فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شد که 99درصد این پرونده ها کشف شد و در بحث تصافات نیز ما در برون شهر آمارمان مساوی است اما درون شهر کاهش 40درصدی را داریم.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: از مردم عزیز شهرمان که با نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها همراهی و همکاری می کنند،به نوبه خود قدردانی و تشکر می کنم. انتهای پیام/فارس 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی گچساران سطح شهرستان نیروی انتظامی دسته جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اجرای این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در سراسر کشور از جمله در اماکن و معابر عمومی، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها آغاز شده است.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده است افزود: نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم را به قانون مداری دارد، اگر هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است، پذیرفت که هیچ، اما اگر بخواهد از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
بانوان شرکت کننده در این برنامه، تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا را خواستار شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای