Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن دولت برگزاری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در ابتدای این جلسه تعدادی از خبرنگاران پیرامون موضوعات مختلف، مطالبی را مطرح کردند.

از موضوعات مطرح شده در این نشست خبری نیز ضرورت توجه به افزایش سواد رسانه ای، توجه به بیمه خبرنگاران ، تنوع در تعداد سایت ها و نشریات استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حضور گزینشی خبرنگاران در جلسات استانداری از دیگر موضوعات مطرح شده بود که رسانه ها خواستند این موضوع مورد توجه قرار گرفته و مدیریت آن به خانه مطبوعات واگذار شود.

از موضوعات مطرح شده در این جلسه، توجه به توسعه استان با استفاده از ظرفیت های مختلف و نیز انتصابات بر اساس شایسته گزینی اشاره شد.   بنابراین موضوعاتی نظیر سهم خواهی گروه های سیاسی و ایستادگی در برابر آنها و توجه به منافع مردم، تکمیل ساختمان خانه مطبوعات در دولت قبل نیز از دیگر موضوعات این نشست خبری است.

در ادامه این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اصحاب خبرنگاران جمعی تاثیر گذار و به دنبال حل مشکلات مردم و دارای اثرات فرهنگی و معنوی و اجتماعی هستند و در این راه سرمایه ای جذب نمی شود بلکه با حداقل ها درصدد تاثیر گذاری هستند.

علی احمد زاده به فرهنگ حمایت از سرمایه گذار توسط رسانه ها اشاره داشت و گفت: برای سرمایه گذاری در استان نیاز به حمایت داریم و ما را در مسائل حاشیه ای وارد نکنید.

احمد زاده به خانه مطبوعات و وضعیت بودجه استان اشاره داشت و گفت:عمده تمرکز ها بر سفر ریاست جمهوری ، پیگری موافقت نامه های در تهران برای طرح‌های ریاست جمهوری را دنبال خواهیم کرد.

استاندار گفت: هر خبرنگاری با قلم خودش مرا نقد کند و برای او و خدمتش و فواید او قلمش احترام قائل هستم و اگر برخوردی ناشایست بر علیه خبرنگاری شد بدانید از جانب بنده نیست.

وی افزود: هر گونه خواستید بنده را نقد کنید و ملاحظه بنده را نداشته باشید.

وی به معیار انتخاب مدیران اشاره داشت و گفت : مدیران ارزشی، جهادی و پای کار که دولت را قبول داشته باشند و ملاک ما دادن رای نیست این افراد دلسوز و پای کار باید باشند از طرفی وقتی گزینه لوکس و اشرافی به من پیشنهاد شد این موضوع را قبول نکردم.

وی مدیران فعلی را پاک دست، کارآمد و خوب اعلام کرد و گفت: تحت فشار مدیران نیروها را جا به جا نخواهیم کرد زیرا این مدیرانی که جهادی و پای کار هستند و فرزند استان هستند استفاده خواهیم کرد.

احمدزاده به تلاش برای استفاده از نخبگان اشاره داشت و گفت: برای انتخاب یک معاون بانوان تلاش برای استفاده از یک بانو از خانواده شهید وجود دارد.

وی برکناری مدیرانی که تعهد نداشته و دولت را قبول نداشته و در سالیان سال سبب پیشرفت و کمکی به استان نشده اند را اعلام کرد و گفت: ملاک انتخاب مدیران کارامدی و دست پاک بودن و حتی انتخاب از جریان مخالف ارزشی  هستم هر چند از هیچ طایفه ای کوچک و بزرگ ملاک انتخاب نخواهد شد.

احمدزاده به سیاست های دولت برای تغییر و تحول برای معیشت مردم اشاره داشت و افزود: با راه اندازی شغل و درآمد پایدار می توان سبب فرصت ها شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پروژه هایی مانند مرز هوایی یاسوج اینکه  تعریف نشده است، افزود: تردد ها مناسب نیست و همین موضوع سبب می شود سرمایه گذار رغبت چندانی نداشته باشد اما با توجه به افزایش پروازها در نقاط مختلف مانند گچساران و توجه به فرودگاه دهدشت جهت تسهیل در رفت و آمد می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه گفت:توجه به آمایش سرزمینی و فرصت های نفت و گاز، راه اندازی نیروگاه های سیکل ترکیبی در کهگیلویه و گچساران،  پیشرفت نسبی در پتروشیمی دوم گچساران و راه اندازی پیشرفت گچساران از صنایعی هستند که می توانند به عنوان فرصت به آنها نگاه کرد.

احمدزاده به کریدور شمال به جنوب در استان از مبدا یاسوج به بوشهر اشاره کرد و گفت: در سفر ریاست جمهوری ۲۱۷ پروژه تعریف شد و بسیاری از آنها نیمه تمام است اما با اتمام آنها سبب تغییر در وضعیت استان می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلخوری های یک سرمایه گذار در خصوص تعطیلی کارخانه که می توانست سبب اشتغال زایی شود اشاره داشت و عنوان کرد : وقتی سرمایه گذار در منطقه ای مانند مارگون سرمایه گذاری کرده است اما برای به کارگیری کارگر دچار مشکل می شود نمی توان به سرمایه گذاری در استان امیدوار بود.

وی به فرصت هایی مانند تسهیلات اشتغال زایی کمیته برای افزایش شغل اشاره داشت و گفت: جهت ایجاد شغل می توان مردم را پای کار آورد از جمله این موضوعات مانند صنایع دستی در حوزه بانوان، طرح های کشاورزی ، طرح های طیور و دام از جمله این برنامه ها است.

وی به بنگاه های زود بازده برای اشتغال زایی در حوزه احداث پالایشگاه اشاره کرد و گفت : درصدد ایجاد راه های مختلف برای درآمدزایی شهرداری هستیم.

احمدزاده به ایجاد کارگروه ها برای آسیب های استان اشاره داشت و گفت : مجموعه امور فرهنگی و متولیان برای رفع آسیب های فرهنگی پای کار خواهند آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست خبری استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و گفت ریاست جمهوری سرمایه گذاری سرمایه گذار پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک

فرزاد ایمانعلی زاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره ارزیابی خود از جام تختی، عنوان کرد: تقریبا ۱۶-۱۷ نفر از کشتی‌گیران اصلی ما بیرون هستند و آینده سازان در اینجا کشتی می‌گیرند. ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم امید است. 

او درباره اینکه ملی‌پوشان اصلی نیستند نبودشان احساس نمی‌شود، افزود: قطعا همین طور است. در یکی،۲ وزن ضعیف‌تر از نفرات اصلی هستیم. اسم نمی‌برم اما نفر سوم که در اینجا اول می‌شود با نفر اول ما اختلاف فاحش دارد. باید کار کرد، از جوانان در تیم بزرگسالان استفاده کرد تا روندمان بهتر شود. 

مربی کشتی فرنگی درباره اینکه در اوزان ۶۰ و ۶۷ هنوز تکلیف مشخص نیست، خاطرنشان کرد:  ما در این اوزان سهمیه را گرفته‌ایم. ده‌بزرگی توانست خودش را ثابت کند و اگر درآسیا طلا می‌گرفت قطعا ملی‌پوش ما در المپیک بود. به او یک فرصت دیگر داده می‌شود و قرار است با مهدی محسن نژاد به مجارستان برود. هر کدام عملکرد بهتری داشته باشند با ارزیابی کادر فنی به المپیک می‌روند.

ایمانعلی‌زاده درباره اینکه انتظار می‌رفت کشورهای بیشتری در جام تختی شرکت کنند، گفت: اینجا چند سالی است به دلایل خاص کشورهای خارجی کمتر می‌آیند. ارمنستان هم تیم خوبی است و ما فکر نمی‌کردیم اینقدر خوب باشند. کشتی‌گیران جوان داخلی هم خوب است و مسابقات سطح معقولی دارد. 

او در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف وزن ۶۷ کیلوگرم و رقابت گرایی با سعید اسماعیلی، تصریح کرد: گرایی قهرمان جهان و المپیک بوده و برایمان قابل احترام است از طرفی استعداد ناب در کشتی آمده به نام اسماعیلی که در جام وهبی امره خوب ظاهر شد. در آسیایی اول شد و طبق چرخه باید رو در رو یا یک تورنمنت رقابت کند. صلاحدید کادر فنی این بود که مجارستان بروند. 

مربی کشتی فرنگی درباره اینکه ۹۰ روز به المپیک مانده و ما در دوره قبل یک طلا داشتیم، این دوره لوپز قرار است بیاید، شرایط را چطور می‌بینید، گفت: برای دومین بار در طول تاریخ کشتی فرنگی است که ما با سهمیه کامل به المپیک می‌رویم و این افتخار بزرگی است. هدف کادر فنی این بود که محقق شد. ۴ سال پیش به خاطر شرایط کرونا سطح مسابقات پایین‌تر بود. امسال کار قطعا سخت تر است. همان طور که در جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ دیدید سطح مسابقات بالاتر بود. کار ما سخت است اما ما تیم جوان و در عین حال با انگیزه داریم که تلاش می‌کنیم بهترین اتفاق رخ دهد. در المپیک لندن ۳ طلا گرفتیم و باید تلاش کنیم در این دوره مدال‌های زیبا بگیریم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خودتان در جه وزنی انتظار طلا دارید، اظهار کرد : در کاغذ اوزان  ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم شانس طلا داریم. دوره قبل در ۶۷ کیلوگرم طلا گرفتیم اما این دوره شانس مدال داریم. در المپیک اتفاقات خاص می‌افتد به این صورت که وقتی از یک وزن انتظار طلا داریم مدال نمی‌گیریم و از وزنی که انتظار نداریم مدال می‌گیریم مانند المپیک ۲۰۱۶ که عبدولی مدال گرفت. قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم روز خوبی باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک