Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:28:55 GMT

کردستان کارگاه بزرگ سازندگی در شرایط تحریم است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۵۵۳۲

کردستان کارگاه بزرگ سازندگی در شرایط تحریم است

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های عمرانی کردستان اظهار داشت: از تلاش همه مدیران استانی به‌ویژه استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که با کار جمعی مناسب زمینه توسعه استان را فراهم کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه در طول حضور ۱۳ ماهه خود در کردستان شاهد کارهای بزرگی بوده‌ام که با وجود همه تنگناهای مالی انجام گرفته است، افزود: راه‌آهن همدان - سنندج، فرودگاه سقز، طرحهای آبرسانی و سدهاو توسعه کشاورزی طرحهایی هستند که نمود و ثمرهای بزرگ آن در آینده نزدیک برای مردم مشهود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه در سطح ملی نیز شاهد تلاش شبانه‌روزی هستیم، اضافه کرد: چنین حرکتهایی در این شرایط سخت امیدآفرین است که در سایه تلاش تیمی و زحمات بسیار انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی خودباوری را از مهمترین بخش‌های زندگی انسان برشمرد و گفت: این ویژگی ارزنده در بخش‌های اجتماعی، کار و تلاش و امور شخصی کاربرد دارد و نقطه مقابل احساس ناتوانی است.

وی با اشاره به بی انصافی عده‌ای برای مقایسه وضعیت فعلی با ۴۳ سال قبل، تاکید کرد: پیشرفتهای قابل توجه در شرایط تحریم است که اگر این اذیتهای بیرونی نبود امروز ، وضعیت بسیار بهتری را شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: کشوری که دانشمندانش توسط دشمن ترور می‌شوند در مسیر درستی قرار دارد و ارزش، شایستگی و خودباوری بالایی دارد و دشمنان از سر عجز دست به انجام ترور می‌زنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی، انجام خوب و درست کارها را از تاکیدات آموزه‌های اسلامی برشمرد و گفت: پروژه‌های اجرا شده در استان این ویژگی را دارد و این بسیار ارزشمند است.

وی قدردانی از کارهای انجام شده را بسیار مناسب دانست و افزود: چنین مراسم‌هایی برای قدردانی از تلاشگران عمران و توسعه استان باید ادامه داشته باشد.

در این آیین از ۷۲ شرکت پیمانکار و مشاور پروژه‌های عمرانی کردستان با اهدای لوح تقدیر شد.

برچسب‌ها کردستان طرح های عمرانی سنندج نماینده ولی فقیه کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان طرح های عمرانی سنندج کردستان طرح های عمرانی سنندج نماینده ولی فقیه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر یکشنبه در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: باید مشکلات کارگران به ویژه افرادی که در حوزه ساختمانی مشغول کار هستند سریع‌تر و با کیفیت‌تر، پیگیری و برطرف شود.

وی افزود: پرداخت سریع کارهای رفاهی و تسهیلات مربوط به قشر کارگر باید مورد توجه و اولویت باشد چرا که کارگران دائم در حال فعالیت هستند و ولی نعمت ما محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن تقدیر از زحمات کارگران و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها بیان کرد: فعالیت‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان نیز ارزشمند است.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: اینکه کارگران به حق خودشان رسیده باشند، چنین موضوعی از واقعیت دور است اما تلاش دولت این است حق و حقوق کارگران ادا شود.

وی بر تلاش بیشتر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی تاکید کرد و گفت: اصل در اداره کل تعاون، خدمت به مراجعه کنندگان باشد؛ همچنانکه تاکنون همینگونه بوده و باید این خدمات ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: کار کردن امری مقدس و مجاهدت در راه خداست و مسؤولان مشکلات قشر کارگری را باید احصا و به دنبال رفع آن باشند

کد خبر 6091106

دیگر خبرها

  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد